مربی بسکتبال نفت امیدیه:

بود و نبودمان برای فدراسیون مهم نیست

مربی فصل قبل تیم بسکتبال نفت امیدیه تأکید کرد که فدراسیون و وزارت نفت هیچ کدام علاقه ای به حضور این تیم در سوپر لیگ بسکتبال ندارند.

رضا آل بوفتیله درگفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: هنوز هیچ چیز در مورد تیم ما مشخص نیست و به نظر می رسد فدراسیون و وزارت نفت هیچ کدام علاقه ای به ورود تیم ما ندارند تنها من و قاطع رئیس هیئت بسکتبال خوزستان در تلاش برای شرکت در سوپر لیگ هستیم.
وی ادامه داد: خود مسئولان فدراسیون در جلسه لیگ به نوعی تأکید کردند که بودن یا نبودن تیم ما برایشان مهم نیست و وقتی درخواست وقت بیشتر برای رایزنی با مسئولان وزارتخانه را کردیم گفتند هر تیمی که در روز  20شهریور به جلسه لیگ آمد وارد لیگ می شود.

وی تأکید کرد:‌باید رایزنی از طریق فدراسیون و وزارت ورزش با نمایندگان 3حوزه اهواز، امیدیه و ماهشهر در مجلس صورت گیرد تا وضعیت تیم های حفاری، صنایع و امیدیه برای ورود به لیگ مشخص شود.

بوفتیله اشاره کرد: درلیگ دسته اول 400 میلیون بودجه بدون احتساب بلیت رفت و برگشت و هتل داشتیم حالا هم برای شرکت در سوپر لیگ به چهار صدمیلیون بودجه علاوه برمبلغ قبلی نیاز داریم که متأسفانه حمایتی از ما صورت نمی گیرد.

* مهدی شیرچنگ به ماهان پیوست

باشگاه فولاد ماهان اعلام کرد مهدی شیر چنگ بازیکن فصل قبل تیم حفاری اهواز با قرار دادی 2ساله به این تیم پیوسته است.
از بین بازیکنان حفاری نام عدنان دورقمی نیز به عنوان یکی دیگر از بازیکنان جذب شده ماهان شنیده می شود. /ق

برچسب ها: امیدیه ، نفت ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار