اردبیل/

بزرگترین مجتمع اقامتی و رفاهی گردشگری جنوب استان اردبیل در خلخال احداث می شود

فرماندار خلخال گفت: بزرگترین مجتمع اقامتی ، رفاهی بین راهی جنوب استان اردبیل در منطقه گردشگری ازناو خلخال احداث می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ذبیح الله عبداللهی در جریان بازدید نماینده مردم خلخال از این طرح افزود: این طرح توسط بخش خصوصی هم اكنون با 50 درصد پیشرفت فیزیكی در منطقه گردشگری ازناو و در محل سه راهی شاهرود واقع در محور خلخال به اسالم در حال اجرا است.

وی گفت: با بهره برداری از آن در كنار افزایش ظرفیت اسكان مسافران در شهرستان محلی مناسب برای تفریحات سالم خانواده ها فراهم می شود.

مجتمع رفاهی اقامتی بین راهی خلخال كه در هشت كیلومتری خلخال در سه راهی شاهرود واقع شده توسط بخش خصوصی در حال ساخت است و پیش بینی می شود با بهره برداری از آن علاوه بر افزایش ظرفیت اسكان و اقامت مسافران و میهمانان در شهرستان خلخال زمینه اشتغال بیش از یكصد نفر به طور مستقیم فراهم شود.

این طرح كه عملیات اجرایی آن از دو سال پیش آغاز شده در زمینی به مساحت پنج هكتار و زیربنای 2500 متر مربع شامل 40 اتاق و سوئیت ، سالن همایش و كنفرانس ، سالن های مجزای غذاخوری برادران و خواهران ، دو باند فرود بالگرد ، دریاچه مصنوعی ، پیست های موتورسواری و دوچرخه سواری ، تله كابین ، فروشگاههای مواد غذایی ، نمایشگاه صنایع دستی و سایر امكانات رفاهی مورد نیاز گردشگران است.

در این بازدید جلیل جعفری بنه خلخال نماینده مردم خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوص این طرح و نیز با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی خواستار حمایت های لازم از سوی فرماندار و مسوولان دستگاه های اجرایی از سرمایه گذار این طرح شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.