تبریز/

دیدار سرزده مقام معظم رهبری باعث کاهش آلام مردم مناطق زلزله زده اهر – هریس و ورزقان شد

نماینده مردم ملکان با ابراز تاسف از زلزله شهرستان های اهر – هریس و ورزقان از حمایت های مسئولین کشور و کمک های مادی و معنوی همه ملت ایران و استان تشکر کرد و افزود: متاسفانه در اثر این زمین لرزه 6 شهرستان به طور مستقیم خسارت دیده اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، شهروز افخمی در بازدید هیاتی ازمجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آوار برداری از این مناطق به سرعت به اتمام رسیده و دستگاههای امدادی با همکاری مردم در حال امدارسانی و اسکان هستند.

وی به بازدید سرزده مقام معظم رهبری از مناطق زلزله زده اشاره کرد و اظهار کرد: در این بازدید رهبری به طور مستقیم با مردم منطقه دیدار و سپس دستورات لازمه را به مسئولین صادر نمودند.

وی افزود: این دیدار و درد دل رهبری باعث کاهش آلام مصیبت دیدگان گردید.

وی همچنین از اهدا مدال توسط قهرمانان المپیک لندن تشکر کرد و گفت: اقشار مختلف مردم ایران در چند روز گذشته در هر لباس و مسئولیتی مردم مناطق زلزله زده را تنها نگذاشته اند و این مایه مباهات است.

وی کمک های مردم شهرستان ملکان به مناطق زلزله زده را در سطح استان نمونه دانست و گفت: مردم نوعدوست ملکان طی روزهای گذشته با هماهنگی فرمانداری و دستگاههای دولتی دهها کامیون مایحتاج ضروری مردم مناطق زلزله زده را تهیه و به این مناطق ارسال نموده اند و این کار همچنان ادامه دارد. /س

 

برچسب ها: دیدار ، معظم رهبری ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.