سو استفاده ي چيني ها از مارادونا

اسطوره ي آرژانتيني فوتبال در نظر دارد دو شركت چيني را به علت استفاده ي بدون اجازه از نام وي به دادگاه بكشاند.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  و به نقل از خبرگزاري روئيترز، دو شركت توليد بازي هاي رايانه اي در  كشور چين بازي جديدي را طراحي كرده و در آن از نام وتصوير ديو آرماندو مارادونا بدون اجازه استفاده كرده اند.
 اين بازيكن به همين علت تصميم دارد از هر دوي اين شركت ها شكايت كند.
 اين دو كمپاني چيني اعلام كرده اند ه از آنها امضائي از مدير برنامه هاي اين آرژانتيني دارند كه به آنها اجازه ي استفاده از نام وي را داده است.
اما مارادونا مي گويد او اين مدير برنامه را مدت هاست كه اخراج كرده و اما امضاي اين مدير سابق او نيز جعل شده و تقلبي ست وكار خود او نيست.
 رسانه هاي كشور چين در اين ارتباط نوشتند كه اين شركت نامه اي براي عذرخواهي به مارادونا فرستاده اند و در آن نام بنگاهي كه اين قرار داد را براي آنها به امضا رسانده است اعلام كرده اند تا مارادونا با آن بنگاه گفت و گو كند.
 با اين حال مارادونا معتقد است كه تنها يك نامه ي عذرخواهي كافي نيست او مبلغ سنگيني را به عنوان غرامت در نظر گرفته و مي خواهد آن را از دو شركت دريافت كند.
 گفتني است:  مارادونا در حال حاضر به دنبال افرادي مي گردد كه وي را به خدمت بگيرند او اخيرا به علت پشت سر گذاشتند فصلي ضعيف در الوصل قطر از اين باشگاه اخراج شده  است و درحال حاضر بي كار محسوب مي شود.
 وي بارها اعلام كرده كه تمايل زيادي به مربي گري  در كشور  چين دارد اما اين رفتار وي نمي تواند در اين مسير كمكي بر اين محسوب شود./با
برچسب ها: آرژانتینی ، شرکت ، علت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.