خوزستان/

عقد 5/5 میلیارد تومان قرارداد تحقیقاتی با دستگاه‌های اجرایی خوزستان

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: حجم قراردادهای منعقد شده توسط این دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی خوزستان از رقم 5/5میلیارد تومان فرا‌تر رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان  علیرضا زراسوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان اظهار داشت: تا تیر ماه امسال بالغ بر 5/5 میلیارد تومان قرارداد پژوهشی در حوزه‌های مختلف با سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و صنایع خوزستان منعقد شده است.

وی افزود: این رقم با توجه به مبالغ و تعداد قرارداد‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

به گفته زراسوندی، قراردادهای تحقیقاتی برون دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز امسال عمدتا در حوزه‌های فنی و مهندسی و علوم پایه منعقد شده‌اند.

وی در عین حال تصریح کرد: قراردادهای تحقیقاتی منعقد شده با اساتید جوان دانشگاه و همچنین انجام پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه‌هایی از قبیل ادبیات، الهیات و دفاع مقدس نسبت به سال گذشته بسیار چشمگیر بوده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به رشد چشمگیر شاخص‌های پژوهش در سال‌های اخیر در این دانشگاه اظهار داشت: رشد قراردادهای تحقیقاتی امسال در ادامه روند رو به رشد دانشگاه در حوزه انجام طرح‌های تحقیقاتی کاربردی در میان دانشگاه‌های کشور حاصل شده است.

زراسوندی یادآور شد: در سال 1390، دانشگاه شهید چمران رتبه دوم کشور از نظر تعداد قراردادهای تحقیقاتی و رتبه سوم در مبلغ قرارداد‌ها را در میان کل دانشگاه‌های کشور و رتبه اول را در هر دو شاخص (تعداد و مبلغ قرارداد‌ها) در میان دانشگاه‌های مراکز استان را به خود اختصاص داده است./س
برچسب ها: عقد ، قرداد ، تحقیقاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.