شرکت گسترده مردم جنوب تهران در راهپیمایی روز قدس

با خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب تهران روستاییان 14 روستای منطقه 20 در راهپیمایی شرکت کردند.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخشی از منطقه 20 در حریم قرار دارد خدمات رسانی به روستاییان امری واجب و ضروری است.
وی افزود: با توجه به اینکه منطقه 20 در بخش حریم 14 روستای تحت پوشش دارد مبادی حرکت مورد اشاره به نحوی در نظرگرفته شده است که ساکنان بخش حریم و روستاهای اطراف نیز از این امکانات رایگان استفاده کنند.
وی اضافه کرد: این تمهیدات برای روز عید سعید فطر و همچنین امروز برای راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده تا روستاییان عزیز هم بتوانند از امکانات منطقه استفاده کنند.
اسفراینی نژاد با اشاره به آمادگی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: در 3 نقطه 13 آبان، صفائیه و باقرشهر برای مسیرهای رفت و برگشت هرکدام 3 دستگاه اتوبوس درحال خدمات رسانی است و همچنین در بعضی نقاط از جمله عباس آباد، امین آباد، دولت آباد، زمان آباد، و باقرشهر در مسیر برگشت به شهروندان خدمات رایگان ارائه می دهند.
وی بیان داشت: همچنین 25دستگاه اتوبوس دپو است که در صورت نیاز به مسیرهای اعلام شده اعزام خواهند شد.
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 20 خاطرنشان کرد: خدمات رسانی رایگان از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا پایان مراسم با انتقال شهروندان به مبادی اولیه به کار خود پایان می دهد.همچنین این خدمات رسانی در روز عید سعید فطر برای نمازگزاران نیز انجام خواهد شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار