گرايش سرمايه گذاري به بيرون مرزها با استراتژي هاي دولت

كارشناس اقتصادي گفت: دولت بايد با اعمال استراتژي مناسب فرصت هاي سرمايه گذاري را به بيرون مرزهاي قراردادي و بازارهاي ملي سوق دهد.

فرشيد سيم بر در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه محدوديت هاي سياستي و حمل و نقل بر سر راه تجارت جهاني موجب بازماندن از دنياي تجارت بين الملل خواهد شد، افزود: دولت با اتخاذ سياست هاي راهبردي مناسب و كارآمد و با مسدود كردن سد مشكلات تجاري زمينه را براي فعاليت در بازارهاي بين المللي بيش از پيش فراهم كنند.
وي همچنين بر حضور مردم و همكاري آنان در كنار مسئولان تاكيد كرد و گفت: همدلي و همراهي مردم جامعه به بهبود شرايط اقتصادي كمك و زمينه را براي تحقق هرچه بيشتر تحقق اقتصاد مقاومتي فراهم مي كند.
سيم بر در ادامه با تاكيد بر اينكه مردمي كردن اقتصاد و پويايي آن موجب توسعه اقتصاد مقاومتي مي شود و پيمودن اين مسير با مشاركت مردم امكان پذير است تصريح كرد: حضور و همراهي مردم در اين برهه زماني تنها به حمايت فكري بسنده نمي شود بلكه بايد با صرفه جويي و دورانديشي و نيز همچنين كم رنگ كردن كالاهاي تجملي و مصرفي بستر لازم براي تحقق اقتصاد مقاومتي را بوجود آورده و حمايت و پشتيباني خود را از دولت به اين طريق اعلام كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار