راهكار جديدي براي ايجاد شبكه‌هاي اجتماعي اختصاصي

شركت سيلزفورس از يك پلت‌فرم نرم‌افزاري جديد رونمايي كرده است كه كسب و كارهاي كاربر به كمك آن مي‌توانند شبكه‌هاي اجتماعي ويژه خود را ايجاد كنند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب سايت zdnet؛ شركت‌ها و سازمان‌هاي مختلف مي‌توانند به كمك پلت فرم جديد سيلزفورس زمينه برقراري ارتباط با تمام افراد مرتبط با خود را، اعم از مشتريان و فروشندگان، برقرار كنند.

 پلت فرم جديد شركت سيلزفورس در واقع شاخه‌اي از پلت فرم چتر (Chatter) است كه در سال ۲۰۱۰ عرضه شده است، اما با اين تفاوت كه قابليت‌هاي بيشتري به آن افزوده شده است. ايجاد فروم‌هاي عمومي و برقراري ارتباطات خصوصي از جمله قابليت‌هايي است كه سيلزفورس به اين پلت فرم افزوده است. سيلزفورس در حال حاضر اين راهكار را براي تعداد معدودي از مشتريان خود عرضه كرده و گفته سال بعد آن را به صورت گسترده‌تر عرضه خواهد كرد.

براساس اين گزارش، اين پلت فرم كاملا مبتني بر فناوري پردازش ابري است و چنانكه سيلزفورس ادعا كرده است، كاربران در عرض چند دقيقه مي‌توانند آن را راه‌اندازي و استفاده كنند. اين شركت هدف خود از عرضه اين پلت فرم را جلب مشاركت و برقراري ارتباط بين همه طرف‌هاي ذي‌نفع كسب و كارهاي كاربر، اعم از مشتريان، بازارياب‌ها، فروشندگان، كاركنان و مديران اعلام كرده است./ح

برچسب ها: شبکه ، اجتماعی ، پلت فرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار