فرمان سايپا در دست پوستين دوز باقي مي ماند؟

در حالي كه 2 روز پيش خبرگزاري ها از بركناري پوستين دوز از مديرعاملي سايپا خبر دادند اما شنيده ها حاكيست كه وي همچنان در اين گروه خودروسازي فعاليت دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شامگاه يكشنبه 22 مردادماه خبري مبني بر بركناري پوستين دوز و جايگزيني مدني مديرعامل پارس خودرو در خبرگزاري ها منتشر شد اما پس از گذشت 3 روز خبرها حاكي از ابقاي پوستين دوز بر سر سمت قبلي خود است.

براساس اين گزارش و پيگيري خبرنگار ما از گروه خودروسازي سايپا نشان از ادامه فعاليت مديرعامل طبق روال گذشته دارد.

در همين ارتباط شنيده ها حاکي از آن است که هنوز هيج ابلاغ رسمي مبني بر بركناري پوستين دوز از سمت مديرعاملي ارايه نشده و خبرهاي منتشر شده در خبرگزاري ها بر مبناي حدس و گمانه زني بوده است.

در حالي كه در خبرگزاري ها گفته شده مدني مديرعامل كنوني پارس خودرو جايگزين پوستين دوز خواهد شد.

شنيده ها حاكي از آن است هيچ ابلاغ رسمي براي انتصاب وي در اين سمت ارايه نشده است.

همچنين در شرايطي كه گفته مي شد مديرعامل بركنار شده سايپا از اين پس در شركت ملي صنايع مس فعاليت خواهد داشت، پيگيري خبرنگار ما از اين شركت مبني بر اين بود كه اين امر نيز صحت ندارد.

در اين رابطه يكي از منابع آگاه در شركت ملي مس جانشيني پوستين دوز به جاي سعدمحمدي را در اين شركت تكذيب كرده و تاكيد دارد كه سعدمحمدي همچون گذشته در اين شركت فعاليت خواهد داشت.

لازم به ذكر است، برگزار نشدن مراسم توديع و معارفه در هيچ يك از اين دو سازمان، حدس و گمان ها را بر ابقاي پوستين دوز به سمت قبلي خود تشديد مي كند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار