همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

معرفی جدیدترین آثار «سوره مهر» با محوریت خاطرات اسرا

انتشارات سوره مهر پنج كتاب «پایی كه جا ماند»، «یك وجب و چهار انگشت»، «ساعت 1:25 شب به وقت بغداد»، «اردیبهشتی دیگر» و «133 نفر آخر» را با موضوع خاطرات اسرا منتشر كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری حوزه هنری، كتاب «پایی كه جا ماند» شامل 198 خاطره از سید ناصر حسینی پور از دوران اسارت خود در زندان های مختلف عراق است. این كتاب پاییز سال گذشته منتشر شد و با استقبال خوبی مواجه شد، به طوری‌كه طی این مدت بعد از كتاب، «نورالدین پسر ایران» دومین كتاب پرفروش سوره مهر بوده است.

بر اساس این گزارش «یك وجب و چهار انگشت» كتابی درباره خاطرات اسرای استان گیلان است. این كتاب با تدوین «محمد پورحلم» به خاطرات «عظیم حقی» می پردازد.

كتاب دیگری كه انتشارات سوره مهر در این مینه منتشر كرده، «ساعت 1:25 شب به وقت بغداد»؛ خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی «عادل خانی» از دوران اسارت 4 سال و سه ماهه خود در اردوگاه های اسارات عراق است.

كتاب «۱۳۳ نفر آخر»، خاطرات «شریف صابری» آزاده‌ای از دیار سیستان، عنوان كتاب دیگر با موضوع خاطرات اسرا ست. «محسن سنگچولی» خاطرات این رزمنده سیستانی را نگاشته است.

همچنین كتاب «اردیبهشتی دیگر»، خاطرات فرار عبدالمجید خزایی از زندان سلیمانیه عراق است كه مهناز فتاحی مصاحبه و نگارش آن را انجام داده و در شش فصل به همره تصاویر از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است./م
برچسب ها: آزادگان ، اسرا ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار