در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

"علی ضیاء" از مشورت با "احسان علیخانی" و نمره قبولی خود می‌گوید

"سیدعلی ضیاء "با اشاره به آن که در امر اجرا از "احسان علیخانی" مجری سالهای گذشته ماه عسل مشورت گرفته درباره کسب نمره قبولی بابت اجرای امسال ماه عسل توضیح داد.

سیدعلی ضیاء،مجری برنامه ماه عسل در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، احساس خود را از اجرای برنامه ماه عسل این گونه عنوان کرد:حس خوبی است که پای سفره های افطار مردم باشیم و هیچ آرزویی والاتر و برتر از این نیست که در لحظه های استجابت دعا در کنار بغض و باران مردم مومن کشور باشی و تلاش شود که مردم تصویری بدی را نبینند.
وی در باب تفاوت ساختاری و محتوایی برنامه ماه عسل با برنامه های دیگری چون "نیمروز" ، و "گزینه جوان" و همچنین نحوه اجرای خود اظهار داشت:مجریان تلویزیونی به خصوص مجریانی که در فضای اجتماعی قدم می زنند؛باید توانایی اجرا در ژانرهای مختلف اجتماعی را داشته باشند.
ضیاء در این باره ادامه داد:در برنامه ماه عسل تفاوت در تم اجرای من ایجاد شده و سن اجرای من بالاتر رفته و تمام تلاشم را در حوزه اجرا به کار بردم تا مردم شاهد یک اتفاق بد نباشند.
وی درخصوص نظر خود درباره کارنامه کاری خود گفت:مردم شریف کشور باید در این باره نظر بدهند؛با نگاه به گذشته ام به تنها چیزی که می رسم این است که لطف و عنایت خداوند لحظه به لحظه ،‌ثانیه به ثانیه و نفس به نفس همراهم بوده و به واقع نگاهم به خداوند این گونه است.
وی تصریح کرد: روزی برخی از دوستانم گفتند شاید این برنامه به سرانجام نرسد و من در پاسخ عنوان کردم زمانی که با خدای خود صحبت می کنی و از او مدد بخواهی خدا برکت آن را خواهد داد.
ضیاء افزود: اگر در اواسط این برنامه نخواهند که من اجرا کنم و یا این برنامه بهترین باشد تمامی خواست خداست و به لطف و محبت و مهربانی او بر می گردد.
ضیاء درخصوص اجرای خود اظهار داشت:من از اجرای خودم راضی هستم و از اجرا به خود نمره 17 می دهم و امیدوارم که روز به روز بهتر شود.
وی در خصوص انتقاد های وارده به برنامه ماه عسل و اجرای خود عنوان کرد:اگر به بهترین کارگردان ایران فیلمنامه بد بدهید؛نمی تواند آن را خوب بسازد.
وی افزود:این برنامه با باید به صورت یک پکیج دید ،اجرایی که من ارائه دادم اجرای قابل قبولی است و برنامه نمره قبولی را گرفته است.
ضیاء تصریح کرد:باید هر چیز را در جایگاه خود مقایسه کرد زمانی که تهیه کننده های این برنامه برای اجرای سوژه ها یک ماه بیشتر فرصت نداشتند،نمی توان آن را با فردی که یک سال و نیم یا پنج ماه فرصت داشته، مقایسه کرد.
وی در این باره با اشاره به این که هیچ مقایسه ای از سوی مردم میان برنامه "ماه عسل" امسال با سال های گذشته صورت نگرفته،اظهار داشت:فضاهای ما به قدری متفاوت است و مردم به اندازه ای هوشمند هستند و می دانند که جنس اجرای من با جنس اجرای احسان علیخانی کاملا متفاوت است.
وی ادامه داد:مردم در برنامه "ماه عسل" امسال دو فضا و اجرای متفاوت را شاهد هستند و اگر برخی خبرنگاران و مطبوعات به این مسئله دامن نزنند هیچ مقایسه و دغدغه ای برای مردم وجود ندارد.
ضیاء افزود:مردم امسال یک ماه عسل جدید را شاهد هستند که به طور قطع نقاط ضعفی را هم دارد "احسان علیخانی" و همکارانش این مدت بسیار زحمت کشیدند و بسیار قابل احترام هستند ولی ما با ایجاد فضای جدید سعی داریم لبخند را جاری کنیم.
وی در این باره تصریح کرد:ذائقه مردم لبخند است و امیدواریم این ذائقه را بتوانیم به آنها برگردانیم و لبخند و امید را به آنها هدیه دهیم.
ضیاء در خصوص اجرای برنامه "ماه عسل" امسال از نگاه "احسان علیخانی" گفت:قبل از برنامه صحبت هایی با "احسان علیخانی" داشتم و او هم مثل یک برادر بزرگتر به من کمک کرد ولی در حین اجرای این برنامه به قدری درگیری ذهنی ام زیاد است که حتی در جمع خانواده ام کمتر حضور داشته ام.
وی با اشاره به آن که علاقه ویژه ای به اجرای برنامه ماه عسل دارم افزود:در باب اجرای این برنامه در سال های آینده باید مسئولان نظر بدهند؛ولی باعث افتخار من است که برنامه ای که از نگاه من شاید بزرگترین برنامه تلویزیون باشد،مسئولیت اجرای آن به من سپرده شده و از کسانی که به من اعتماد کردند سپاسگزارم .
وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم مردم کشورم حالشان خوب شود و در فضاهای مختلف درگیری اجتماعی پیدا نکنند و ماهشان عسل شود./ه
برچسب ها: مشورت ، احسان ، علیخانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
منم طرفدار علی ضیا هستم ... یه دونه باشی سید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
منم طرفدار علی ضیا هستم ... یه دونه باشی سید !
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۷:۳۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ماه عسل یعنی احسان علیخانی بدون اون ماه عسل روز عسلم نیست. تمام
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۱۲:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
اقای ضیابهترین مجری دنیاست امااقای علیخانی برای ماه عسل بهتره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
تو خواب ببینی که علی ضیا بهترین مجری هست. خانومی طرفدارای علی ضیا همیشه عادت دارن توهم بزنن؟؟؟مجـــــــــــــــــــــــــــــــــری یعنی احسان علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
انسه
۱۷:۴۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
اقای ضیا بهترین مجریه دنیاست ومن به ایشون نمره ی 20 رومی دم اگه بالا تر از 20 بود همونو می دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
اقای ضیا ء و اقای علیخانی هردو اجرای خوبی دارن ولی هیچکس به پای اقا احسانمون نمیرسه.!!!
Iran (Islamic Republic of)
طهورا
۱۵:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
از اون اول هم احسان این برنامرو ساخت پس لطفا کسی تو کار داداش احسان دخالت نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
yaas
۱۵:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
میبخشید کی گفت احسان این برنامرو ساخت؟
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۱:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
یه برنامه ی خوب علاوه براجرای خوب نیازمند یک تهیه کنندگی عالی هست که اقای علیخانی از پسش برمیاد.ماه عسل91نه تنهادر اجرا ضعیف بود بلکه کلا از برنامه خوشم نیومد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۱۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
احسان علیخانی رو براي ماه عسل ساختن.
Iran (Islamic Republic of)
سما
۲۱:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۱
ماه عسل بدون علیخانی کشک
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۸:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
فقط عليخاني بايد مجري ماه عسل باشد
Iran (Islamic Republic of)
sadeg
۱۴:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
نمره قبولي 12 ميدم تا مشروط نشيد.بد نبود انشا.. از اين بهتر ميشي
Iran (Islamic Republic of)
eli
۱۰:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
خوب...هرکسی نظرش رو گفت منم میگم....آقای ضیا به نظر من اجراتون عالی بوده و من مخصوصا احساسات صادق شما رو طی برنامه کاملا حس میکردم ... اقای علیخانی هم عالی بوده ولی به نظر من نمیشه ایدو رو با هم مقایسه کرد هر کدوم جنبه های مثبت زیادی داشتن و توانایی های متفاوت...ماه های زندگیتون عسل باشه دوستان از قضاوت های توهین آمیز بپرهیزید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
اتفاقا همین که وسط حرف مهمون نمیپره خیلیییی خوبه! تو برنامه علیخانی مهمون از دکور کم ارزشتره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
همون مگه خودت به خودت نمره قبولی بدی!
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۹:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
اعتماد به نفست داغونم کرده...17؟ اون وقت برای کدوم قسمت اجرات؟
امیدوارم سال دیگه تماشاچی این برنامه باشی و با حضور مجدد احسان علیخانی بفهمی ماه عسل چیه و شبه ماه عسل چیه...
برام محترم بودی اما از وقتی حرفا و مصاحبه ها و تیکه هاتو دیدم برام بی اعتبار شدی. علیخانی خیلی آقاست که جواب این حرفاتو نمیده .
ولی ما می فهمیم چه جوری اومدی و چه جوری موندی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
به نظر من نمره ی خوبیه!هر کس به اجرای خودش یه نمره ای میده,که نظر خود آقای ضیا 17بوده. like there's no problem:D
Poland
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
به نظر من امسال هم مثل سال 89 ماه عسل نداشتیم و این امر واضحی که سال 90 بعد از ماه رمضان شاهد بازتاب های او بودیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
آقای ضیاء مجری توانایی است ولی فکر کنم احسان علیخانی برای برنامه ماه عسل مناسب تر می بود. هر مجری در اجرای برنامه خاصی توانایی دارد و اگر در اجرای برخی برنامه ها ضعف داشته باشد دلیل بر ناتوانی او نیست.
مثلا آقای فردوسی پور بهترین مجری در اجرای برنامه ورزشی ایست و از نظر من بهترین مجری برای ماه عسل احسان علیخانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
شما خودتان گفتید از نظر من!این نظر در افراد مختلف متفاوت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
به هر حال هر چقدر هم خوب باشي اجراي شما به پاي اجراي احسان عليخاني نمي رسه
آخرین اخبار