غلامرضا بهروان:

درآمد هفته پنجم لیگ برتر به زلزله زدگان اختصاص یافت

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: قرار است تمام حاصل از بلیت فروشی هفته پنجم در ورزشگاه ها به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی اختصاص یابد.

غلامرضا بهروان سرپرست لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از هرچیزی من هم به نوبه خود مصیبت وارده را به تمام بازماندگان زلزله اخیر آذربایجان شرقی تسلیت می گویم و از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان و مردم تقاضا دارم که با همت خود به یاری مردم آذربایجان بشتابند.

بهروان در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی که با رئیس فدراسیون فوتبال علی کفاشیان و دبیر کل فدراسیون فوتبال محمد بنی انجام دادیم، قرار است تمام حاصل از بلیت فروشی در هفته پنجم در تمامی ورزشگاه ها به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی اختصاص یابد و در واقع کمترین کاری است که می توانیم در حق آن مردم انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: در خصوص اینکه چرا هفته پنجم با کمی تأخیر قرار است برگزار شود و باید اضافه کنم با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال قرار است روز جمعه از اردوی مجارستان به ایران بیاید و حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی برگزار بازی در روز شنبه میسر نبود و مجبور شدیم دیدارهای هفته پنجم را با یک روز تأخیر در روز یکشنبه برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درباره دربی پایتخت که قرار روز جمعه تاریخ سوم شهریور برگزار شود اضافه می کنم تمام اقدامات خود انجام دادیم تا این دیدار در کمترین دشواری برگزار شود و فردا قرار است جلسه ای در استانداری در خصوص اولین دیدار با مسئولان انجام دهیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار