حضور همه جانبه ستارگان ورزش و همدردي با زلزله زدگان

ورزشكاران مطرح كشورمان و مدال آوران المپيك 2012 با حضور در مناطق زلزله زده ضمن ابراز همدري كمك هاي مادي و معنوي خود را اهدا كردند.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ورزشکاران کشورمان در يک اقدام همه جانبه  ضمن حضور در مناطق زلزله زده ، ضمن تسليت به خانواده هاي داغ ديده خواستار حضور پر رنگ هموطنان در کمک به زلزله زدگان شدند. 

   قویترین مرد نقره ای المپیک 2012 لندن در محل زلزله
  با جان و مالم در خدمت زلزله زدگان هستم

انوشیروانی گفت: هر فردی باید هر کاری که از دستش بر می آید در خدمت عزیزان زلزله زده باشد. سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک لندن که پس از حادث شدن زلزله اخیر در آذربایجان شرقی حضور داشت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از این که از رقابت های المپیک لندن به اردبیل بازگشتیم این زلزله و حادثه رخ داد که بلافاصله با دیگر هم تیمی و همشهری خودم سعید محمد پور عازم مناطق زلزله زده شدیم و از نزدیک شاهد این حوادث بودیم و با اهالی این مناطق ابراز همدردی کردیم.
 وی ادامه داد: غیر از تسلی به هموطن های خودمان مبلغ ناچیزی را هم برای کمک به آنها دادیم و اگر هر کاری هم از دستمان بر بیاید در آینده برای این عزیزان انجام خواهیم داد.
انوشیروانی درباره کمک مسئولان به زلزله زدگان تصریح کرد: از مسئولان و هر انسانی که این صحنه های دلخراش را در تلویزیون و رسانه ها مشاهده می کند درخواست دارم تا هرچه زودتر به کمک هموطن های آسیب دیده خود برسیم تا دوباره آنها بتوانند به زندگی بازگردند.
 وی ادامه داد: من هر چه که از دستانم بر بیاید برای هموطن های خود انجام خواهم داد و از این رو مدال نقره خود را به زلزله زده ها تقدیم می کنیم تا از لحاظ معنوی کمی تسلی خاطر آنها باشد.



سعيد محمد پور وزنه بردار المپيکي کشورمان:
بايد ورزشكاران از لحاظ روحي و مالي كمك كنند

وزنه برداري المپيكي كشورمان گفت: ورزشكاران بايد با همت خودشان از لحاظ روحي و مالي به زلزله زدگان كمك كنند .
 سعيد محمد پور كه ديروز دوشنبه 23 مرداد در مناطق زلزله زده حضور داشت به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، گفت: ديروز به همراه سجاد  انوشيرواني درمناطق زلزله زده حاضر شديم و سعي كرديم كه هر كمكي كه از دستمان بر مي آيد كه زلزله زدگان داشته باشيم پس از همدري با اين عزيزان يك مبلغ ناچيز را هم به زلزله زدگان كمك كرديم .
 وي ادامه داد: از ورزشكاران كشورمان تقاضا دارم كه هر چه سريعتر خود را به مناطق زلزله زده برسانند و از هر لحاظ به هموطن خودشان كمك كنند وبهتر است كه از لحاظ روحي و مالي به كمك آنها بشتابند.
محمد پور خاطرنشان كرد : با خبر شده ايم كه علي دايي هم يك روز زودتر در محل حادثه حضور پيدا كرده است كه بايد از اين ورزشكار تشكر كنيم . وي ادامه داد: و از مسئولان خواهش دارم كه هر كاري كه از دستشان بر مي آيد براي زلزله زدگان انجام بدهند.



  رئيس فدراسيون بوكس:
 با همكاري هم تيمي هاي استاني به زلزله زدگان كمك مي كنيم 

 احمد ناطق نوري گفت: از حادثه زلزله كه براي مردم آذربايجان شرقي به خصوص روستاهاي اهر ورزقان اتفاق افتاد بسيار ناراجت شدم و بر اين اساس طي نامه اي به تمام هيئت  استان هاي بوكس درخواست كردم كه براساس بضاعت و توان مالي شان به مردمان زلزله زده كمك كنند و در نظر داريم نفراتي را نيز براي كمك رساني به مردم زلزله زده عزيز كشورمان اعزام كنيم تا علاوه بر همدردي با آنان بتوانيم باري از دوش زلزله زدگان برداريم.



 پرچم دار كاروان ايران در المپيك

 علي مظاهري : با تمام توانم در خدمت زلزله زدگان هستم

كاپيتان تيم ملي بوكس كشورمان گفت: مردمان آذربايجان شرقي حادثه بسيار ناگواري را تجربه كردند كه باعث ناراحتي و تاسف تمام مردم كشور از جمله اهالي ورزش شد كه طعم شيرين المپيك را براي ورزشكاران و مدال اوران تلخ كرد.
 وي افزود: با وجود اينكه نسبت به ساير ورزشكاران در شرايط مالي مناسب قرار ندارم اما با اين وجود تلاش خواهم كرد هر آنچه كه در توان دارم براي به كمك زلزله زدگان انجام دهم تا از اين طريق با آنها همدردي كرده باشم و با تمام توانستم در خدمت گذاري به آنان قدم خواهم برداشت.



امين قاسمي پور :
وظيفه تمام خانواده ورزش حضور همه جانبه در مناطق زلزله زده و کمک هاي مادي و معنوي است

ملي پوش بوكس كشورمان نيز با ابراز همدردي با مردم تبريز و شركت داشتن خود در غم آنان افزود: پس از ورود به ايران خبر زلزله تبريز را شنيدم كه غم بزرگي بر دلم نشاند.
وي افزود: وظيفه تمام ورزشكاران است كه به اين ملت خونگرم كه هميشه پشتوانه آنان در تمام عرصه ها و ميادين ورزش بودند حمايت كنند و خانواده بوكس نيز از اين قاعده مستثني نيست مانيز با تمام توان و در خدمت مردمان ترك زبان كشورمان هستيم و اگر نياز باشد به طور حتم راهي تبريز خواهم شد و به كم همين مردم شريف مي روم تا كمي از غم آنان را كاهش دهم .



 اكبر احدي :
 پنج شنبه راهي مناطق زلزله زده مي شوم
 سرمربي تيم بوكس جوانان كشورمان گفت: با توجه به اينكه اصليت بنده اذري است در نظر دارم براي هم دردي با همشهريان خودم راهي تبريز شوم و هر آنچه كه در توان دارم براي آنان انجام دهم .
 وي افزود: در همين راستا همه دوستاني كه از لحاظ مالي امكانات خوبي را در اختيار دارند كمك مي گيريم تا بيشترين خدمت را با اين عزيزان به مردم آسيب ديده برسانيم .



اعضای تیم ملی کشتی آزد پس از بازگشت از بازی های المپیک 2012 با هموطنان شمالغرب کشورمان که دچار حادثه غم انگیز زلزله شده بودند ابرازهمدردی نمودند.

قاسمي : مدالم را به مردم زلزله زده اهر تقديم مي کنم

کمیل قاسمی ملی پوش وزن 120 کیلوگرم تیم کشتی آزاد ودارنده مدال برنز المپیک بابیان این که مدالش را تقدیم به مردم زلزله زده می کند اظهار داشت: واقعاً من از این حادثه دردناک متاًثرشدم و
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه غم انگیز،از خداوند متعال، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان آنها مسالت دارم.



گودرزي: کمک به مردم زلزله زده اهر وظيفه هر ايراني است

صادق گودرزی ملی پوش وزن 74 کیلوگرم ودارنده نشان نقره المپیک 2012 همدردی وکمک ورزشکاران به مردم زلزله زده شمالغرب کشور را وظیفه آنها دانست وافزود:من به عنوان یک ایرانی وعضو کوچکی از جامعه ورزش هموراه در میادین بزرگ هدفم کسب موفقیت وشاد کردن دل مردم بوده وحالا که می بینم در گوشه ای از خاک مقدس کشورم عده ای از هموطنانم غم زده هستند بسیار ناراحتم و ضمن ابراز همدری از هیچ کمکی برای این عزیزان دریغ نخواهم کرد.



لشگري: وظيفه خود مي دانم به زلزله زدگان کمک کنم

احسان لشگری ملی پوش وزن 84 کیلوگرم تیم کشتی آزاد و دارنده مدال برنزالمپیک با بیان این که دوست داشتم در شادی گرفتن مدالم همه هموطنان شاد باشند اظهار کرد:مردم با دعاهای خیر خود در افتخار آفرینی ورزشکاران ایرن بخصوص کشتی گیران در بازی های المپیک نقش بسزایی داشتند ومن مدالم را مدیون دعا وخلوص نیت آنها می دانم وبه همین منظور ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در شمالغرب کشور وظیفه خود می دانم تا همانند سایرین برای یاری رساندن به مردم زلزله زده تلاش کنم وامیدورام بازماندگان آنها من را در غم خود شریک بداند.




حمید سوريان: کمک و همدردی با مردم زلزله زده را وظیفه خود می دانم

دارنده مدال طلای المپیک 2012 گفت: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی برای یاری رساندن به هموطنان عزیزمان که دچار حادثه تلخ زلزله شده اند آماده ام تا هر کمکی از دستم بر می آید انجام دهم.

دارنده 5 مدال طلای جهان با بیان این که ورزشکاران هموراه نشان داده اند در روزهای سخت هموطنان خود را تنها نمی گذارندادامه داد: حضور در صحنه و کمک به مردم زلزله زده وظیفه تمامی ایرانیان است و من نیز به نوبه خود بار دیگر ضمن ابراز همدردی با خانوداده های بازماندگان این حادثه تلخ از خداوند متعال برای آنها صبر و شکیبایی مي طلبم و امیدورام هرچه زودتر با یک انسجام همه جانبه شرایط محیطی مناطق زلزله زده به روز اول بازگردد.

سوریان خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران هرچه داریم از دعای خیر مردم است و همیشه برای شاد کردن دل آنها پای به میدان مسابقه می گذاریم و اکنون که این اتفاق برای هموطنان شمال غرب کشور افتاده تنهایشان نخواهیم گذاشت.



دارنده مدال نقره المپیک لندن: به هر نحوی باید به زلزله زدگان کمک کنیم

نواب نصیر شلال درباره کمک به زلزله زدگان افزود: زلزله اخیر در آذربایجان شرقی بسیار تکان دهنده بود و باید هرچه زودتر تمام مردم و مسئولین و ورزشکاران به کمک زلزله زدگان بشتابند و هر کاری که از دستشان بر می آید به هموطنان خود بکنند.

وی ادامه داد: تمام مردم ایران و حتی ورزشکاران باید از لحاظ معنوی و مادی به عزیزان زلزله زده یاری دهند تا هرچه زودتر این غم بزرگ برای آنها به فراموشی سپرده شود.

نصیر شلال خاطرنشان کرد: من برای مردم تبریز تسلیت عرض می کنم و در زودترین زمان به تبریز خواهم رفت تا هر کاری که از دستم بر بیاید برای آنها انجام دهم.


مدير عامل باشگاه فجر شهيد سپاسي گفت: در حد توانمان به مردم زلزله زده آذربايجان كمك خواهيم كرد

جعفر جعفري مدير عامل باشگاه فجر شهيد سپاسي گفت: انشاالله درحد توانمان به مردم آذربايجان كمك خواهيم كرد و در اين باره هيچ كوتاهي نمي كنيم و باشگاه فجر با تمام وجود آسيب ديدگان را ياري خواهد كرد.

وي دراين باره گفت: مسئولان ورزش با توجه به سرمايه اي كه دارند بايد بسيج شوند و به وضعيت اسكان آن ها رسيدگي بكنند چون مشكل اصلي آن ها در حال حاضر اسكان آن هاست و دولت وظيفه دارد براي اين مشكل چاره جويي كند.

وي در مورد بازيهاي دوستانه بيان كرد: انشاالله پيشنهادي از طرف تيم ها بشود ما حتما كوتاهي نمي كنيم ولي در حال حاضر هيچ تيمي اعلام آمادگي نكرده است.

جعفري در پايان گفت: با تمام توانمان كمك خواهيم كرد ولي نه در حد پرسپوليس با بودجه 30 ميلياردي كه دارد.

ولي قطعا به اندازه توان مالي باشگاه فجر كمك خواهيم كرد.




عالميان: هر کمکي از دستم برآيد دريغ نمي گنم

نابغه تنیس روی میز ایران گفت: از شنیدن خبر زلزله بسیار متأثر شدم و اعلام می کنم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد و هر کاری از دستم بر بیاید برای مردم عزیز آذربایجان شرقی انجام می دهم.

نوشاد عالميان به مردم عزیز کشورم که با این رخداد تلخ دچار حادثه شده اند و عزیزانشان را زیر آوار از دست داده اند تسلیت می گویم این واقعه بسیار تلخ بود و قلب همه مردم ایران به ویژه ورزشکاران را به درد آورد. وی افزود: تمام تلاش را در بازی های المپیک 2012 لندن انجام دادم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و خوشبختانه موفق شدم نتایج قابل قبولی بگیرم و با کسب اولین پیروزی تاریخ تنیس روی میز ایران در رقابت های المپیک هرچند لحظه ای کوچک مردم کشورم را شاد کنم اما این اتفاق تلخ در پایان المپیک همه را غافلگیر کرد و من با این عزیزان هموطنم احساس همدردی می کنم و امیدوارم ما را نیز شریک بدانند.



فرشاد پيوس: مردم آذربایجان من را در این مصیبت شریک بدانند

فرشاد پيوس گفت: مردم آذربایجان من را در غم خودشان شریک بدانند من خودم آذری زبان هستم و تا آنجایی که بتوانم به مردم تبریز و هم زبانانم کمک خواهم کرد تا الانم یه سری کمک ها را انجام داده ام.

وی در ادامه گفت: ما نباید فقط شعار بدهیم باید عمل هم بکنیم چون با شعار دادن کاری به جلو پیش نمی رود ما بازیکنان دهه شصت و هفتاد می توانیم جمع شویم و بازی دوستانه ای انجام دهیم به نفع مردم تبریز.

پیوس گفت: یه بازی خوب بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس می تواند کمکی باشد برای مردم آذربایجان شرقی تا بتوانند دوباره شهرستان را باز سازی کنند به شرط اینکه فدراسیون هم همکاری کند و مثلاً بازی را توی ورزشگاه شیرودی برگزار کند که مرکز شهر باشد و هواداران به راحتی به دیدن بازی بیایند.

وی در پایان گفت: من بازهم این مصیبت را به مردم آذربایجان تسلیت می گویم.



هداياي بازيکنان ملوان به مناطق زلزله زده ارسال شد

شاگردان فرهاد پور غلامي يك كاميون ازمواد مورد نياز مردم زلزله زده شمال غرب كشور را امروز تهيه و به اين مناطق ارسال كردند تا در كاري انسان دوستانه شركت كرده باشند.


منهاجي: حمايت ها، سنگيني حادثه زلزله را كاهش مي دهد

منهاجي گفت: زلزله همواره حادثه دلخراشي است و وقوع اين اتفاق در استان آذربايجان شرقي كه مدتي از دوران فعاليت ورزشي ام را در اين استان سپري كردم بسيار من را آزرده خاطر كرده است.

وي ادامه داد: حمايت هاي مردم و كمك هاي مردمي تاثير بسيار زيادي در جهت كاهش سنگيني اين مسئله نزد مصيبت ديدگان دارد و اميدوارم كه با كمك هاي مادي و معنوي، در آينده اي نزديك تلخي اين حادثه از ذهن هموطنان آذري مان پاك شود.

منهاجي همچنين اهداء خون به زلزله زدگان و داغ داران آذربايجان شرقي را كمترين اقدام درجهت كمك به آنها دانست و البته مهدي فلامرزي سرپرست باشگاه آلومينيوم هرمزگان با حضور در سازمان انتقال خون و اهداء خون خود اين حادثه دلخراش را به تمامي بازماندگان تسليت گفته و اظهار اميدواري كرد كه با امدادرساني به موقع مسئولان، شاهد فراموشي اين حادثه تلخ باشيم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار