زنجان/

روز جهانی قدس پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین

روز جهانی قدس اعلام انزجار آزادگان جهان از جنایات رژیم غاصب صهیونستی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نامگذاری روز جهانی قدس از راهبردهای مهم و ماندگار بنیانگذار رهبركبیر انقلاب اسلامی محسوب می شود كه با هدف حمایت و پشتیانی معنوی از مردم فلسطین انجام می گیرد.

كرمی افزود: راهپیمایی رو جهانی قدس از ابعاد مختلف بسیار حساس و مهم است و تحولات اخیر در كشورهای منطقه ،خاورمیانه، سوریه و لبنان اهمیت این روز تاریخی را صد چندان و حضور حداكثری مردم را نیز بیش از گذشته ضروری كرده است.

وی اظهار کرد: یكی از ثمرات انقلاب اسلامی تبدیل شدن ایران به الگوی نمونه و بی بدیل برای كشورهای مسلمان است كه این امرمهم با بیداری اقشار مختلف مردم علیه ظلم و ستم طاغوتیان حاصل شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینكه در زمان حاضر دوران سلطه گری استكبار جهانی در دنیا پایان یافته است، ادامه داد: بیداری مردم مسلمان درمنطقه خاورمیانه، آفریقا و حتی در مناطقی از قاره آمریكا نشانگر نابودی سلطه گری آمریكاست.

سردار کرمی خاطر نشان كرد: حضور حداكثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب یاس دشمنان و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین است./س

برچسب ها: قدس ، پشتیبانی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.