سردار وحيدي:

حضور ميليوني در راهپيمايي روز جهاني قدس راه رهايي قدس را هموار مي‌كند

وزير دفاع بر عزم راسخ جمهوري اسلامي ايران در دفاع از حقوق مردم فلسطين تأكيد كرد و گفت: اگر يك اتحاد قوي و استراتژيك دفاعي ميان كشورهاي اسلامي در دفاع از آرمان فلسطين شكل بگيرد، رژيم صهيونيستي چاره‌اي جز تن‌دادن به خواست و اراده ملت فلسطين نخواهد داشت.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحيدي در جلسه كميته ديپلماسي دفاعي وزارت دفاع طي سخناني؛ از روز قدس بعنوان پشتوانه عظيم ملت فلسطين و نقطه اتكاء و اميد مسلمانان جهان براي رهايي قدس ياد كرد و گفت: حضور ميليوني در راهپيمايي روز جهاني قدس راه رهايي قدس را هموار مي‌كند.

وي از روز قدس بعنوان يادگار ارزشمند امام راحل عظيم الشأن ياد كرد و افزود: روز قدس منبع الهام‌بخش بيداري اسلامي است.

وزير دفاع با بيان اينكه، تحقق آرمان فلسطين و رهايي قدس شريف با سازش با رژيم صهيونيستي و همكاري با آمريكا تحقق پيدا نمي‌كند گفت: سردمداران آمريكا و غرب نه تنها ارزش براي حقوق ملت مظلوم فلسطين قائل نيستند بلكه از هر فرصتي براي درهم شكستن جبهه مقاومت ضد صهيونيستي استفاده مي‌كنند.

سردار وحيدي تحركات و اقدامات جانبدارانه آمريكا، غرب و برخي كشورهاي ديگر از تروريست‌ها در سوريه را در همين راستا ارزيابي و تصريح كرد: آنان فكر مي‌كنند با ساقط كردن دولت سوريه، جريان مبارزه و جبهه مقاومت عليه  رژيم اشغالگر قدس را متلاشي خواهند كرد، غافل از اينكه جريان ضد صهيونيستي و جبهه مقاومت ريشه در اعتقاد، انديشه و جان بيش از يك ميليارد مسلمان دارد و با اينگونه اقدامات مذبوحانه جبهه مقاومت مقاوم‌تر و عزم آنان براي رهايي قدس بيشتر خواهد شد.

وي وحدت جهان اسلام و همدلي مسلمانان را مهم‌ترين عامل براي مقابله با توطئه‌هاي شوم رژيم اشغالگر قدس دانست و تأكيد كرد: روز قدس تجلي وحدت و مظهر اراده و خواست مسلمانان جهان براي رهايي قدس شريف است.

وزير دفاع  ايجاد پيمان‌هاي دفاعي ميان كشورهاي اسلامي با هدف دفاع از جهان اسلام و مردم فلسطين و قدس شريف را نيز از ديگر راه‌هاي دفاع از آرمان فلسطين برشمرد و گفت: اگر يك اتحاد قوي و استراتژيك دفاعي ميان كشورهاي اسلامي در دفاع از آرمان فلسطين شكل بگيرد، رژيم صهيونيستي چاره‌اي جز تن‌دادن به خواست و اراده ملت فلسطين نخواهد داشت.

سردار وحيدي، لفاظي و گنده‌گويي برخي سران رژيم صهيونيستي در خصوص حمله به ايران را در راستاي انحراف افكار عمومي از مسئله فلسطين و قدس شريف ذكر كرد و گفت: رژيم ضعيف و روبه اضمحلال صهيونيستي كه در جنگ 33 روزه و 22 روزه آنچنان مفتضحانه تن به شكست داد، قطعاً در برابر اراده و قدرت ايران تاب مقاومت ندارد و اظهارات آنان ناشي از ضعف و ترس است نه قدرت برتري آنها.

وي افزود: ترس و وحشتي كه ا مروز بواسطه موج بيداري اسلامي سران رژيم اشغالگر قدس را فراگرفته به حدي است كه آنان از سايه خود نيز هراس دارند، لذا سعي مي‌كنند با هياهو و جنگ‌ رواني به زعم خود اين فضاي نااميد كننده و بحران‌هاي فراواني را گرفته شده‌اند مديريت كنند.

وزير دفاع ادامه داد: سياست‌مداران نابخرد و جنگ‌طلب رژيم غاصب صهيونيستي با اظهارات جنگ‌افروزانه خود در حقيقت در مسير انهدام و فروپاشي ارتش و ماشين جنگي اين رژيم گام برمي‌دارند.

سردار وحيدي هوشياري و حضور در صحنه، وحدت در عمل و پرهيز از اختلافات ميان كشورهاي اسلامي را از عوامل مؤثر در ناكام گذاشتن توطئه‌هاي آمريكايي- صهيونيستي برشمرد و تأكيد كرد: با گسترش موج بيداري اسلامي، بي‌ترديد امسال راهپيمايي روز جهاني قدس با شكوهتر از سال‌هاي قبل برگزار و بر انفعال هرچه بيشتر رژيم صهيونيستي خواهد افزود.

وي در پايان، بر عزم راسخ جمهوري اسلامي ايران در دفاع از حقوق مردم فلسطين تأكيد كرد و گفت: ملت رشيد و سرافراز ايران اسلامي نيز با حضور ميليوني در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن تجديد پيمان با آرمان‌هاي خميني كبير و حمايت مجدد از ملت فلسطين، بهار ديگري از بيداري، هوشياري و مقاومت را رقم خواهند زد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار