معاون آموزشی وزیر بهداشت خبر داد:

تصویب مازاد سهمیه خبرنگاران در دوره کارشناسی ارشد ژورنالیسم پزشکی

اهدای 2200 واحد خون در پایگاه انتقال خون استان تهران ، و تصویب مازاد سهمیه خبرنگاران در دوره کارشناسی ارشد ژورنالیسم پزشکی مهمترین رویداد بسته سلامت این هفته بود.

به گزارش سرویس علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با توجه به زلزله ای که اخیرا در  آذربایجان شرقی اتفاق افتاده مردم نوع دوست کشورمان در این شب های دعا و نیایش  برای کمک به مردم زلزله زده با مراجعه به پایگاه های انتقال خون با اهدای خونشان رکورد بی سابقه ای بر جا گذاشتند .

حاجی بیگی، رئیس پایگاه انتقال خون استان تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: ما حضور گسترده ای از مردم را داشتیم که به دلیل کاهش ذخایر خونی در کشور و کمک به نیازمندان به خون با مراجعه به پایگاه انتقال خون استان تهران خون خود را اهدا کردند .

وی گفت : 2200 واحد خون در پایگاه انتقال خون استان تهران گرفتیم که واقعا بی سابقه است و حضور مردم باعث شد بسیاری از بیمارستان ها را به خوبی جوابگو باشیم.

500 کیسه خون به مردم زلزله زده رسید

بنا بر این گزارش وزیر بهداشت و معاونانش نیز خون خود را اهدا کردند و از مردم خواستند تا با مراجعه به پایگاه های انتقال خون به این مردم کمک کنند.

دستجردی وزیر بهداشت در ادامه افزود : امروز همه می دانیم که زلزله اهر و ورزقان را داریم و مردم آنجا به خون نیاز دارند و 500 کیسه خون به این مردم رسیده و این می تواند کمک خوبی به زلزله زدگان باشد.

اعطای مجوز برگزاری کارشناسی ارشد ژورنالیسم پزشکی به دو مرکز

همچنین معاون آموزشی وزیر بهداشت از تصویب مازاد سهمیه خبرنگاران در دوره کارشناسی ارشد ژورنالیسم پزشکی در شورای گسترش آموزشی وزارت بهداشت از امسال خبر داد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت در ادامه افزود : شورای گسترش به دو مرکز تاکنون مجوز برگزاری این دوره ها را داده اخیرا هم به مناسبت روز خبرنگار مقام عالی وزارت بهداشت دستور دادند ظرفیتی هم به خبرنگارانی که مدارکشان جزو علوم پزشکی نیست اختصاص پیدا کند که این به تصویب کمیسیون موارد خاص وزارت بهداشت هم رسیده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار