فروش فيلم‌ها هر روز نگران كننده تر مي‌شود+تصاوير

فيلم سينمايي "بدون اجازه" به كارگرداني "مرتضي هرندي" و "راه بهشت " به كارگرداني مهدي صباغ زاده با فروش يك ميليون توماني خود نتوانستند انتظار مخاطب را برآورده كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛اين هفته فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران در حالي به فروش خود پايان داد كه فيلم سينمايي "خوابم مي‌آد" به كارگرداني رضا عطاران با فروش 7 ميليوني خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را بعد از 55 روز نمايش و داشتن 27 سالن سينمايي به يك ميليارد و نهصد ميليون تومان برساند.
               
                 
فيلم سينمايي "آزمايشگاه" به كارگرداني حميد امجد پس از 62 روز نمايش و داشتن 7 سالن سينمايي و فروش 1 ميليون توماني خود در روز گذشته مجموع فروش خود را به 355 ميليون تومان رسانيد.
                 
فيلم سينمايي "همه چي آرومه" به كارگرداني مصطفي "منصور يار" با داشتن 15 سالن سينمايي و 27 روز نمايش و فروش 5 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به 200 ميليون برساند.
                  
                  
فيلم سينمايي "شور شيرين" به كارگرداني "جواد اردكاني" و 25 روز نمايش و همچنين دارا بودن 16 سالن سينمايي و همچنين فروش 3 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به 125 ميليون تومان برساند.
                   
                   
فيلم سينمايي "بدون اجازه" به كارگرداني "مرتضي هرندي" و با داشتن 9 سالن سينمايي و 23 روز نمايش و فروش 1ميليون توماني خود در روز گذشته  توانست مجموع فروش خود را به 60 ميليون تومان برساند.
                    
                    
فيلم سينمايي" راه بهشت" به كارگرداني "مهدي صباغ زاده" با داشتن 8 سالن سينمايي و 25 روز نمايش و همچنين فروش 1 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به 36 ميليون تومان برساند.
                     
                       
فيلم سينمايي "نامزد آمريكايي من" به كارگرداني" داوود توحيد پرست" با داشتن 14 سالن سينمايي هر 15 روز نمايش و همچنين فرشو 1 ميليوني خود در روز گذشته فروشي 22 ميليون توماني براي خود رقم زد.
                      
                      
گرچه فروش نگران كننده فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران نشان از وضعيت بحراني سالن‌هاي سينمايي مي‌دهد،اما سينماداران همچنان منتظر هستند كه با اكران فيلمي جديد برروي پرده‌هاي سينمايي رونق از دست رفته به سالن‌هاي صوت و كور بازگردد./ه
برچسب ها: فروش ، فیلمها ، نگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار