شهرداری برای برگزاری اجلاس سران آماده است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برگزاری اجلاس سران بزرگترین رخداد بین المللی است و تمام سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری با آماده باش کامل د این امر خطیر مشارکت خواهند داشت.

 

مجتبی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مدیریت شهری تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای ارائه و تثبیت تصویری شایسته و ماندگار از پایتخت در ذهن اذهان بین المللی به کار خواهد بست.

وی تصریح کرد:‌ در خصوص نوپردازی های شهری، ایجاد المان های موقت با نام و آرم اجلاس و بهسازی و بازسازی ورودی های شهر تهران نیز فعالیت هایی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهردار تهران از همه مسئولان شهری در دستورالعملی خواست که در جهت اجرای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اجلاس سران کشورهای عضو اقدام نمایند گفت: بهسازی معابر شمالی، جنوبی و غربی و مرکز شهر که محل تردد میهمانان اجلاس است در اولویت کاری قرار دارد.

وی تصریح کرد: اقداماتی اعم از شستشو رنگ آمیزی آماده سازی المان های جدید شهری و همچنین نوسازی نمادهای ترافیکی و اطلاع رسانی محیطی جهت تبیین مواضع جمهوری اسلامی به زبان های کشورهای شرکت معابر شمالی، جنوبی و غربی مرکز شهر است.

وی خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های زیباسازی در اطراف سفارتخانه ها و هتل ها از اهم برنامه های شهرداری تهران است./ف

برچسب ها: عبدالهی ، اجلاس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار