مسجد ديگري در آمريکا قرباني اسلام هراسي شد + عکس

احساسات ضد اسلامي و ترويج اسلام هراسي در آمريکا مسجد ديگري را در اين کشور طعمه تنفر اسلام ستيزان کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي؛ در جديدترين رخداد مرتبط با اسلام ستيزي در آمريکا، يک مسجد و مرکز اسلامي مسلمانان در ميسوري آتش زده شد. گرچه با پليس و آتش نشاني براي اطفاي حريق تماس گرفته شد اما آنها دير به صحنه رسيدند. اين دومين بار در تابستان امسال است که مسجدي در آمريکا طعمه حريق مي‌شود.
بيش از يک ماه پيش نيز فردي اسلام ستيز مسجدي را به آتش كشيده بود. دوربينهاي مدار بسته حمله فردي با مواد آتشزا را به آن مسجد ضبط کرده بودند. شوراي روابط آمريکا و اسلام خواستار مراقبت بيشتر پليس از اماکن مذهبي و مساجد مسلمانان شده است.
عبدالعليم موسي امام جماعت مسجد الاسلام واشنگتن گفت رسانه‌هاي آمريکا نقش مهمي در اين حوادث دارند زيرا آنها با ترويج اسلام هراسي و اسلام ستيزي احساسات مردم را عليه مسلمانان تحريک مي‌کنند. اين تبليغات ضد اسلامي باعث مي‌شود تا گروههاي تندرو هيچ محدوديتي براي حمله به مسلمانان احساس نکنند.
از جمله رسانه‌هاي مشهور در اين زمينه فاکس نيوز است که با حمايت لابي‌هاي اسرائيلي جنگ رواني گسترده‌اي را عليه اسلام و مسلمانان در آمريکا و سراسر جهان رهبري مي‌کند.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار