غربيها ترکيه و کشورهاي عربي از هيچ کمکي براي انجام جنايت در سوريه دريغ نمي کنند

سازمانهاي جاسوسي و اطلاعاتي برخي کشورهاي غربي ، عربي و ترکيه به طور کامل در خدمت گروههاي تروريستي در سوريه قرار گرفته‌اند و از هيچ کمکي به آنها براي ارتکاب جنايات وحشيانه عليه ملت اين کشور دريغ نمي کنند.

 به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالاخباريه ، سازمانهاي اطلاعاتي غربي و عربي وابسته به کشورهاي شرکت‌کننده در توطئه عليه ملت سوريه در عمليات تروريستي در اين کشور دست دارند.  
گروههاي تروريستي بدون حمايت مالي و لجستيکي سازمانهاي اطلاعاتي غربي و عربي نمي توانند چنين جنايات وحشيانه اي را مرتکب شوند .
مداخله اطلاعاتي به عمليات مستقيم محدود نمي‌شود بلکه گروههايي بر خريد تجارب خرابکارانه و به خدمت‌گيري  عناصر وابسته به گروههاي تندرو نظارت مي کنند .  
گروههاي تروريستي با هدف کسب پول براي سرانشان تلاش  مي‌کنند.
سران اين گروهها پول دريافت مي کنند و در ازاي آن عناصر تروريستي ورزيده و آموزش ديده خود را براي اجراي عمليات تروريستي و جنگ چريکي به سوريه اعزام مي کنند .
ايگور گوريچنکو کارشناس نظامي روسي تأکيد کرد سازمانهاي اطلاعاتي غربي به ويژه آمريکا خودشان و تکنيکهاي خود را در خدمت اين گروهها قرار داده‌اند.
ايگور افزود کارشناسان آمريکايي عرب تبار در خاک سوريه فعاليت مي‌کنند و دستگاههاي پيشرفته ماهواره‌اي دارند  و از طريق آنها گزارشهاي اطلاعاتي را از ماهواره هاي جاسوسي درباره تحرکات ارتش سوريه و يگانهايش دريافت مي کنند.
ايگور تأکيد کرد سوريه امکانات و  تکنيکهايي دارد که مي تواند در مقابل هرگونه تجازو نظامي دفاع کند.
وي خاطر نشان کرد روسيه اجازه هيچ گونه تجاوزي را به سوريه نخواهد داد و به هيچ وجه اجازه نمي دهد سناريوي ليبي تکرار شود .
خلاصه آنکه سازمانهاي اطلاعاتي غربي و عربي و ترک گروههاي تروريستي تندرو را مديريت و پشتيباني مالي مي کنند .
حقايق نشان مي دهد بين گروههاي تروريستي با سازمانهاي متعدد اطلاعاتي ارتباط وجود دارد و با اتاقهاي سياهي که براي خدمت به تروريستها به ويژه در جنوب ترکيه ايجاد شده است هماهنگي مي کنند.
اردوگاههاي آوارگان در ترکيه به مراکز لجستيکي سازمانهاي اطلاعاتي غربي تبديل شده است.
برچسب ها: سوریه ، جنایت ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار