حمله معارضان سوري به رسانه ها ادامه دارد

مزدوران و تروريستها و حاميان خارجي آنها به تجاوزات و اقدامات تحريک آميز خود عليه رسانه هاي سوري ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ شکست اقدامات تحريک آميز دشمنان سوريه عليه رسانه هاي اين کشور باعث شد به اقدامات عملي عليه رسانه ها و موسسه هاي رسانه اي اين کشور روي بياورند که حمله به مقر کانال الاخباريه و انهدام و به آتش کشيدن آنجا و سرقت محتويات آن از جمله اين اقدامات به شمار مي رود.
 آنها همچنين به ديگر موسسه هاي رسانه اي در شهرهاي مختلف سوريه از جمله ديرالزور، حماه و درعا نيز حمله کرده اند.

در ادامه گزارش آمده است: پس از توقف پخش کانال الدنيا روي ماهواره نايل ست، تلاش براي ترور و ربودن اصحاب رسانه در سوريه با تيراندازي به يکي از اصحاب رسانه در داريا در ريف دمشق که به شهادت وي انجاميد آغاز شد. سوء قصد به جان مازن محمد خبرنگار الاخباريه و فادي يعقوب تصويربردار اين شبکه در منطقه حفه در ريف لاذقيه و نيز ترور احسان البني در ريف دمشق از ديگر حملات عليه رسانه هاي سوريه به شمار مي رود.

محمد سعيد از کارکنان تلويزيون سوريه در جديده عرطوز در ريف دمشق ربوده شده است و خبرهاي غيرموثقي درباره کشته شدن وي به دست افراد گروه تروريستي جبهه النصره وابسته به القاعده منتشر شده است. يک گروه  تروريستي ديگر نيز اقدام به ربودن طلال جمباکلي تصويربردار تلويزيون  سوريه کرد و گروه تروريستي ديگري نيز دکتر محمد علي حسين از کارکنان کانال آموزشي سوريه وابسته به وزارت آموزش و پرورش اين کشور را هنگام رفتن به سر کار در محله قدسيه در دمشق ربودند.

در بخش ديگر گزارش آمده است: در همين حال مقامات رژيم صهيونيستي براي ممانعت اهالي جولان اشغالي از پيگيري اخبار سوريه از فعاليت خبرگزاري سوريه (سانا) در جولان جلوگيري به عمل آورده است. اين امر نشان دهنده همراهي و همگامي اين رژيم با اقدامات اتحاديه عرب و اتحاديه اروپا عليه سوريه است. اينگونه حملات عليه رسانه هاي سوريه نشان دهنده توانايي اين رسانه ها براي جذب بخشهاي وسيعي از افکار عمومي در داخل و خارج سوريه و موفقيت آن براي انعکاس جنايات گروههاي مسلح تروريستي و اقدامات آنها عليه ملت سوريه و مقابله با حملات تبليغاتي رسانه هايي است که در حملات تروريستي عليه سوريه و خونريزيها در اين کشور مشارکت دارند.
برچسب ها: سوریه ، رسانه ، معارضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار