ارتش سوريه خسارت هاي زيادي به گروههاي مسلح وارد كردند

نيروهاي سوري در مناطق مختلف با عناصر مسلح درگير شدند و ضمن کشف و ضبط مقادير زيادي سلاح و مهمات خسارات زيادي به آنها وارد کردند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ زياد اليافي شهروند سوري بر اثر اقدام تروريست ها به گلوله باران منطقه اي در پشت بيمارستان عباسيه در دمشق کشته شد. بر اثر اين گلوله باران اعضاي سه خانواده از جمله يک خانواده هفت نفره زخمي شدند.
نيروهاي امنيتي و ارتش سوريه با کمک اهالي حمص به مقابله با تروريست ها پرداختند و توانستند شماري از آنها را در مناطق مختلف به قتل برسانند.

براساس اين گزارش ، نيروهاي امنيتي سوريه در محله المزارع در منطقه القصير در حمص با گروهي از تروريست ها درگير شدند و آنها را در کمين گرفتار کردند که به کشته شدن همه تروريست ها منجر شد. در اين درگيري ها همچنين دو خودروي مجهز به تيربار دوشکا منهدم شد. نيروهاي سوري همچنين در مناطق الرستن و تلبيسه به تعقيب تروريست ها پرداختند و شمار زيادي از آنها را کشته يا زخمي کردند. نيروهاي مسلح همچنين با يک گروه از تروريست ها که سعي داشتند از منطقه جوره الشياح بگريزند درگير شدند و شماري از آنها را کشته و زخمي کردند. محله الخالديه در حمص از ديگر مناطقي بود که ارتش سوريه در آنجا با تروريست ها درگير شد و طي آن انبار مهمات موجود در ساختماني که تروريست ها در آن مستقر بودند منفجر شد و شمار زيادي از تروريست ها کشته شدند و بقيه نيز زخمي شدند.
نيروهاي امنيتي سوريه در حماه نيز با همکاري اهالي منطقه به مخفيگاه هاي ترورست ها در مناطق مختلف يورش بردند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند. نه تن از تروريست ها نيز خود را تسليم نيروهاي امنيتي سوريه کردند. در جريان يورش به مخفيگاه هاي تروريست ها کانال هايي زير زميني کشف شد و از داخل آنها مقادير زيادي انواع سلاح و مهمات و نيز تجهيزات مخابراتي و ارتباطي و ماسک هاي شيميايي به دست آمد.

از سوي ديگر نيروهاي امنيتي سوريه در دمشق موفق شدند سه تک تيرانداز را که در يک اتاق مخفي شده و به سمت نيروهاي ارتش تيراندازي مي کردند، به قتل برسانند.
نيروهاي امنيتي در دمشق همچنين با کمک اهالي موفق شدند يک خودروي حامل سلاح را که متعلق به گروه هاي تروريستي بود کشف و ضبط کنند.
از داخل اين خودرو مقادير زيادي سلاح  شامل سلاح هاي خودکار کلاشينکوف و مقادير زيادي فشنگ، گلوله هاي آر پي جي، تجهيزات پيشرفته مخابراتي، جليقه هاي ضد گلوله، تجهيزات انفجار از راه دور و... کشف و ضبط شد.

در همين حال شماري از تروريست ها در منطقه يلدا بين يرموک و محله التضامن در ريف دمشق مرتکب جنايت شدند. در همين حال نيروهاي امنيتي به تعقيب بقاياي اين افراد در اين منطقه ادامه مي دهند و تا کنون شمار زيادي از آنها را به قتل رسانده و شماري را نيز بازداشت کرده اند.
افراد مسلح در چارچوب اين جنايت اقدام به ربودن بيست تن از اهالي منطقه و کشتن آنها کردند.
نيروهاي امنيتي همچنين تعدادي بمب را که افراد مسلح براي هدف قرار دادن نيروهاي مسلح در اين منطقه کار گذاشته بودند خنثي کردند. در اين منطقه همچنين يک بيمارستان سيار که تروريست ها از آن براي درمان زخمي هاي خود استفاده مي کردند کشف کردند.

نيروهاي امنيتي سوريه همچنين در منطقه دمر البلد در دمشق با گروهي از تروريست ها درگير شدند و شماري از آنها را به قتل رساندند. در جريان تعقيب تروريست ها يک انبار حاوي انواع سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. سلاح هاي دوربين دار آمريکايي، موشک انداز آر پي جي، تعدادي گلوله خمپاره، سلاح هاي ساخت روسيه، تجهيزات مخابراتي و ارتباطي از جمله اشياء کشف شده در اين انبار است.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار