رئوفي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

جريان اصلاحات از سال 76 آسيب‌شناسي در مجموعه خود نداشته است

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: جريان اصلاحات از سال 76 به دنبال آسيب‌شناسي در مجموعه خود نبوده و اتاق فكر مي‌تواند براي تعيين خط مشي‌ها و برطرف كردن آسيب‌ها كه ليدرهاي اصلاح‌طلبي به خوبي آنها را مي‌شناسند، موثر واقع شود.

محمود رئوفي عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشكيل اتاق فكر در جريان اصلاحات گفت: نفس تشكيل اتاق فکر در جريان اصلاحات مطلوب بوده اما اكنون يكي از بحث‌هاي مهم در اين جريان عدم وجود اتاق فكر بوده است.

وي تصريح كرد: ايجاد انسجام فكري و نظري مبناي تشکيل اين اتاق فکر بوده است که توسط ليدرهاي اصلاحات خط مشي‌ها به درستي تبيين و تعيين شود و پس از آن در اختيار ساير اصلاح‌طلبان قرار گيرد.

رئوفي درباره اينکه آيا گزينشي بودن افراد براي اتاق فكر اصلاح‌طلبان به اين جريان آسيب وارد خواهد کرد؟ افزود: با توجه به موانع موجود از لحاظ دروني و بيروني در جريان اصلاحات تنها افرادي مانند خاتمي، نوري، خوئيني‌ها مي‌توانند در اين مجموعه اتاق فكر تشكيل دهند اگر چه به اين شيوه نيز انتقاداتي وارد است.

عضو شوراي حزب اعتماد ملي با اشاره به اينكه اين اتاق فكر مي‌تواند به جريان اصلاحات ضربه وارد كند، خاطر‌نشان كرد: جريان اصلاحات از سال 76 به دنبال آسيب‌شناسي در مجموعه خود نبوده و اتاق فكر مي‌تواند براي تعيين خط مشي‌ها و برطرف كردن آسيب‌ها كه ليدرهاي اصلاح‌طلبي به خوبي آنها را مي‌شناسند، موثر واقع شود.
انتهاي پيام/س3

برچسب ها: رئوفی ، احزاب ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار