رییس آب وفاضلاب شهری كهگیلویه گفت: تاكنون بیش از سه میلیارد و 200میلیون ریال برای طرح فاضلاب مسكن مهر شهر دهدشت هزینه شده است.

'نادر صفاری 'روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج پیشرفت فیزیكی فاضلاب مسكن مهر این شهر را 80 درصد اعلام كرد وگفت: اجرای این طرح در دست اجرا مورد توجه این اداره است.
وی اعتبارات پیش بینی شده برای امسال این اداره را 16 میلیارد ریال اعلام كرد وافزود: از این اعتبار 550 میلیون تومان در بخش اصلاح و توسعه شبكه های توزیع ، مبلغ 650 میلیون تومان در بخش تامین آب و 400 میلیون تومان در بخش فاضلاب در صورت تخصیص هزینه خواهد شد.
وی افزود: تامین آب شرب دهدشت به وسیله هفت حلقه چاه از طریق چاهای چشمه سیاه به طول 5/5 كیلومتر لوله جی آر پی فولادی با سایز 28 اینچ تا ایستگاه پمپاژ بین راه دم دره واز این ایستگاه به وسیله پنج دستگاه الكتروپمپ توسط خطوط انتقال 8، 16، و20 اینچی به طول 7 كیلومتر تا مخزن ذخیره بردیان انجام و پس از عملیات كلرزنی در این مخزن به وسیله خط 20 اینج به مخزن تپه سپاه و بعد در شهر توزیع می شود.
وی افزود: تا اوایل سال90 آب شرب 19 روستای اطراف این شهرستان با خط انتقال لوله هشت اینچ به وسیله این مخازن تامین می شد پایان سال 90 خدمات دهی آنها به شركت آب فاضلاب روستایی واگذار شد، ولی تامین آب آنها توسط آب فاضلاب شهری انجام می شود./س
برچسب ها: فاضلاب ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.