مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد؛

ساخت سه هزار چشمه سرویس بهداشتی در شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: یکی از نیازهای جدی شهروندان کمبود سرویس هاي بهداشتيست كه و سازمان زیباسازی برنامه مناسبی برای رفع این کمبود دارد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سید محمدجواد شوشتری، با اشاره به اینکه در مرحله اول، وضعیت  سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر را بررسی کرده تا ببینیم امکانات موجود در چه شرایطی است، عنوان كرد: نارسایی ها، کمبودها، و مشکلات موجود در این زمینه شناسایی شده تا آن تعداد سرویس بهداشتی که در سطح شهر وجود دارد بعد از رفع مشکل به چرخه بهره برداری بازگردد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر این که در حال حاضر با استفاده از روش های علمی نسبت به نیاز سنجی و مکان یابی سرویس های بهداشتی اقدام شده است ،افزود : در حال حاضر تهران نیازمند 300 دستگاه و حدود 3000 چشمه سرویس بهداشتی است که مکان های مورد نیاز نیز شناسایی شده است.
وي با اشاره به اینکه احداث بیش از 6 سرویس بهداشتی ثابت به صورت ساختمان در دستور کار سازمان قرار دارد و در حال اجرا است، ادامه داد: علاوه بر این پیش بینی شده حدود 500 دستگاه سرویس بهداشتی متحرک نیز در سطح شهر قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی بودجه پیش بینی شده برای ساخت این تعداد سرویس بهداشتی را حدو 50 میلیارد تومان پیش بینی کرد و اظهار داشت: علاوه بر این قرار است مکان های مرتبط با شهرداری مانند، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های شهروند، ایستگاه های مترو و خانه های فرهنگ نیز  به منظور تامین نیاز شهروندان به سرویس های بهداشتی مجهز شوند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار