"شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" نخبگان بسياري را به سينما و تلويزيون معرفي كرد.

احمد معظمي يكي از كارگردانان "شايد براي شما اتفاق بيفتد" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فضاي فيلم‌نامه اين مجموعه نسبت به ديگر سريال‌هاي تلويزيوني به روز‌تر و بسيار نزديك به زندگي مردم بود.

وي افزود: تمامي اتفاقات به تصوير كشيده در تك تك زندگي‌ها به خوبي لمس مي‌شود و اين امر، انگيزه‌اي براي ادامه ساخت‌‌ "شايد براي شما اتفاق بيفتد" شد.

معظمي با اشاره به ساخت 98 قسمت از ابتداي اين مجموعه توسط خود،‌ اظهار داشت: 98 قسمت را خودم ساختم و با توجه به وجود لوكيشن‌هاي متفاوت و حضور عوامل جديد و فعال و نيز بازيگران حرفه‌آي و تازه‌كار، ساخت و پرداخت به اين مجموعه افتخار بزرگي برايم بوده و همچنان خواهد بود.

وي با اشاره به تجربيات و اتفاقات به وجود آمده در ساخت اين مجموعه افزود: كار در چنين پروژه عظيمي، براي هر كدام از عوامل و بازيگران تجربيات بزرگي را به ارمغان آورد و احساس مي‌كنم با ساخت اين مجموعه 100 فيلم سينمايي را به روي پرده برده‌ام.

*بازيگران بزرگي را معرفي كرديم

معظمي با اشاره به حضور بسياري از بازيگران گفت: اين مجموعه بازيگران بسيار زيادي را به عرصه سينما و تلويزيون معرفي كرد و چهره‌هاي زيادي با حضور در اين پروژه به مردم معرفي شدند.

وي با اشاره به فضا و ايده‌هاي گوناگون در ساخت اين مجموعه اظهار داشت: تمامي قصه‌ها و سكانس‌ها سرشار از ايده و نظرهاي متفاوت بود كه من از همه همكارانم، تشكر مي‌كنم.

* شيوه‌هاي كار در ماه مبارك رمضان تغيير كرد

اين كارگردان با اشاره به مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" ويژه ماه رمضان افزود: 30 قسمت با تكنيك‌هاي وشيوه‌هاي خاص براي ماه رمضان ساخته شده كه تاكنون حدود 11 قسمت آن به پخش رسيده است.

وي اظهار داشت:‌در تمامي سكانس‌ها سعي كردم كه به تكرار نيفتم و همه آيتم‌ها با بيان حقيقتي با مخاطب خود همراه شود.

اين كارگردان ادامه داد: معتقدم تيم سازنده اين مجموعه اكنون جزء نخبگان عرصه تصوير هستند و ايجاد چنين فضايي توانست كارگردانان ديگر را در انتخاب عوامل خوب راهنمايي كند.

معظمي ابراز داشت: از زمان شروع ساخت اين پروژه بسياري از دست اندركاران سينما و تلويزيون براي انتخاب عوامل حرفه‌آي به ما مراجعه كرده‌اند.

* 2 سال و نيم از فعاليت ما مي‌گذرد

وي با اشاره به مدت زمان شروع فيلمبرداري "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" گفت: 2 سال و نيم از توليد اين مجموعه مي‌گذرد و خوشبختانه همه رضايت خوبي از ما داشتند و به احتمال زياد، ساخت اين مجموعه بعد از ماه مبارك رمضان هم ادامه پيدا مي‌كند.

گفتني است، احمد معظمي و محمود معظمي كارگردانان، معسود كرمي و ندا نوبخت نويسندگان، عليرضا داودي و جواد صفا، بابك بذرافشان، احمد گودرزي و فريبرز سيكارودي، احمد گودرزي و بهزاد علي آباديان فيلمبرداري و امير محمد زند، مينا وحيد و رضامولايي، محسن افشاني و پويا اميني، حديث فولادوند بخشي از بازيگران اين مجموعه هستند./ي2
برچسب ها: کارگردان ، سریال ، معظمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار