قم/

در دیدارهای خانگی فقط به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم به یکدیگر قول داده‌اند در لیگ دوازدهم به هیچ تیمی در خانه امتیاز ندهند.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی که در دفتر باشگاه صبای قم برگزار شد، اظهار کرد: بازی امشب با تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و بازیکنان مطرحی دارد.
وی ادامه داد: ما در روزهای اخیر شناخت و اطلاعات خوبی از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به دست آورده‌ایم و به نظر من با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند، به نظر من بازی بسیار زیبایی از آب درخواهد آمد.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: ما در دیدارهای خانگی صد در صد به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و کادر فنی و بازیکنان به یکدیگر قول داده‌اند که در بازی‌های خانگی به هیچ عنوان به حریفان و میهمانان خود امتیاز ندهند.
تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 امروز دوشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند./س
برچسب ها: قم ، بازی صبا ، دیدار خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.