بازهم بي احتياطي کارگران ساختماني حادثه آفريد

دستگاه فرز سنگ بري، چراغ عمر کارگر جوان را خاموش کرد

کارگر 25 ساله اي که در شهرک وليعصر تهران در حال کار با دستگاه فرز بود؛ ناگهان دستمال دورگردن وي به دستگاه فرز گره خورده و باعث خفگي وي شد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، ساعت 15 و 50 دقيقه روز گذشته هفتم مردادماه خبر فوت دلخراش کارگر جواني به ماموران کلانتري 153شهرک وليعصر(عج) مخابره شد و به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.
به محض حصول خبر اکيپي از ماموران گشت فوريت هاي پليسي110فرماندهي انتظامي تهراتن بزرگ به محل حادثه واقع در خيابان بافان مراجعه و تحقيقات خود را در رابطه با صحت و سقم موضوع آغاز کردند.
اين گزارش حاکيست،تحقيقات و مشاهدات ماموران حکايت از آن داشت که جوان 25 ساله  که هويت وي عزيز  نام دارد حين انجام كار دستمال دورگردنش به دستگاه فرز گره خورده و باعث خفگي وي شده است.
گفتني است،هرچند پيکر بي جان کارگر بخت برگشته دقايقي پس از حادثه به بيمارستان شهداي يافت آباد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما علي رغم تلاش کادر پزشکي بيمارستان اقدامات مسير نگشت و کارگر نگون بخت بر اثر خفگي جان به جان آفرين تسليم کرد.
شايان ذکر است،حسب خواسته مقام قضايي پرونده اي در کلانتري تشکيل و جسد به تحويل پزشکي قانوني شهر تهران انتقال يافت و پيمانکار ساختمان نيز به کلانتري احضار و تحقيق از وي نيز کماکان ادامه دارد./ف
برچسب ها: کارگران ، ساختمانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.