باحکم اخوان‌فرد؛

نمایندگان تشکل‌هاي اسلامي سياسي واحد تهران شمال معرفي شدند

از سوي سرپرست واحد تهران شمال،‌ بابک فرزانه به عنوان نماینده اساتید و مهدی طاهرزاده به عنوان نماینده دانشجویان در تشکل‌های اسلامی سیاسی واحد تهران شمال معرفی شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مسعود اخوان‌فرد سرپرست واحد تهران شمال در جلسه معارفه نماینده‌های جدید استادان و دانشجویان تشکل‌های اسلامی، سیاسی این واحد با تبریک ماه مبارک رمضان، بر درک صحیح برکات و معنویات این ماه تأکید کرد.

وي در ادامه با این عنوان که دانشگاه آزاد اسلامی ثمره و یادگار ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی است، افزود: ما همیشه مدیون امام راحل(ره) هستیم که با نگرش و بینش والای خود، بنیان های انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و همچنين همواره مدیون خون شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان گرانقدر هستیم و افتخار بنده این است، که اولین گزینه های انتصابات در این واحد را از جانبازان گرانقدر برگزیده ام.

اخوان‌فرد در ادامه با اشاره به حوادث فتنه سال 88 اظهار داشت، علیرغم این که واحد دانشگاهی به عنوان یکی از بلندگوهای جریان فتنه تبدیل شده بود، خوشبختانه جریان اصیل درون دانشگاهی با بصیرت خود، این فتنه را مهار کرد.

سرپرست واحد تهران شمال در ادامه تصریح کرد: آنچه که مبنای اعتبار حرکت ما است، نظام ولایی است، لذا پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه دانشگاه، راهبرد اساسی در این مجموعه بوده ضمن این رویکرد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یک رویکرد علمی، فرهنگی است و این به عنوان رسالتی بر دوش تک تک اعضای دانشگاه است.

اخوان‌فرد در ادامه، گریزی نیز به فضاهای حاکم بر کشور و دانشگاه پیرامون اهداف استکبار در ارتباط با جنگ نرم زد و ضمن تشریح ابعاد این افزود: باید همواره در تمامی این عرصه ها آماده باشیم.

در ادامه این نشست مجتبی اکبری، مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی با تشکر از مساعدت‌ها و حمایت‌های ریاست واحد تهران شمال، از فعالیت های این نهاد گزارشی را ارائه کرد.

اکبري همچنین از راه اندازی مرکز مطالعات تئوریک جنگ نرم و ناتوی فرهنگی مطالبی را به سمع و نظر حاضرین رساند.

گفتنی است در این نشست که با حضور اعضای هیأت رئیسه واحد، معاون دفتر نهاد رهبری واحد و مسئولان بسیج استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، سید بابک فرزانه به عنوان نماینده اساتید دانشگاه و مهدی طاهر زاده به عنوان نماینده دانشجویان در تشکل های اسلامی سیاسی واحد تهران شمال معرفی شده و احکام مربوطه تسلیم شد.

منبع: روابط عمومی واحد تهران شمال
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار