گزافه گویی‌های رئیس جمهور مخلوع ایران در سالگرد فرارش از کشور؛

بنی صدر: هردفعه که به جبهه می‌رفتم از خدا میخواستم که زنده بر نگردم

کهولت سن باعث شده است که رئیس جمهور مخلوع و فراری ایران' ابوالحسن بنی صدر' پس از گذشت سال ها از خیانت هایش نسبت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی توهماتی را از دوران ریاست جمهوریش به زبان آورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس ازگذشت سال ها از خیانت های "ابولحسن بنی صدر" رئیس جمهورمخلوع ایران ، وی به دنبال فرار از خیانت هایش نسبت به ملت شریف ایران است.
کهولت سن باعث شده است که رئیس جمهور مخلوع و فراری ایران" ابوالحسن بنی صدر" پس از گذشت سال ها از خیانت هایش نسبت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی توهماتی را از دوران ریاست جمهوریش به زبان آورد.
گفتنی است وی در روز های گذشته در گفتگو با تلویزیون سپیده استقلال و آزادی مطالبی را از دوران ریاست جمهوریش گفته است که محتوای آن نشان می دهد به دنبال تبرئه خود نسبت به خیانت هایی است که بعد از فرار از کشور با چهره زنانه با کشف اسناد و مدارک صحت آنها به اثبات رسیده، است.
همچنین وی با مظلوم نمایی و تحریف واقعیت گفته است که " هردفعه که من به جبهه میرفتم از خدا میخواستم که زنده بر نگردم چون هرلحظه سقوط کشور نزدیک بود و ما با دست خالی مقابل بودیم در برابر یک قشون مجهز ومی باید مانع از سقوط کشور بشویم." باید یادآور شد که وی از ترس جانش به ندرت به مناطق درگیر در جنگ سر کشی می کرد و تصاویری که از وی با لباس های نظامی در دسترس است نشان دهنده آن است که حضور او با فاصله چند صد کیلومتری از جبهه های جنگ بوده است.
این نکته حائز اهمیت است که وی " ابوالحسن بنی صدر" پیش از شروع رسمی جنگ نسبت به هشدارهای مرزبانان جنوب و جنوب غربی کشور مبنی بر تحرکات نظامی رژیم بعث بی تفاوت بود و با اعلام جنگ از سوی نیروهای بعثی با عدم توجه باعث شد که کیلومتر ها از خاک کشور هدف بمب باران های هوایی و در ادامه به اشغال ارتش بعثی قرار بگیرد.
این تنها گوشه ای از خیانت های وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران بود همچنین با محرز شدن تجاوز نیروهای بعثی به خاک ایران از ارسال مهمات و تجهیزات به مناطق درگیر جنگ به عنوان فرمانده کل قوا جلوگیری می کرد و با مشاهده این وضعیت با حکم امام خمینی (ره) از فرماندهی کل قوا خلع شد.
با هوشیاری دلسوزان انقلاب به مرور زمان خیانت های " ابوالحسن بنی صدر" یکی پس از دیگری اثبات و در همین راستا همکاری وی با گروهک تروریستی منافقین، که پیاده نظام ارتش بعث عراق محسوب می شدند محرز شد.
منبع: محدوده
برچسب ها: بنی ، صدر ، مخلوع ، گزافه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار