بازخواني سريال‌هاي ماه رمضان "اغما"؛

افشين سنگ‌چاپ: متن جذاب و كارگرداني خوب دليل ماندگاري "اغما" است

متن جذاب، كارگرداني خوب و بازي جذاب بازيگران سريال "اغما" را ماندگار كرد.

افشين سنگ چاپ بازيگر تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص علت بازي اش در سريال "اغما" گفت: بدليل همكاري قديمي كه با آقاي مقدم داشتم در اين سريال دستيار كارگردان و سرپرست گروه كارگرداني بودم.

وي در خصوص اين سريال گفت:‌ پروژه "اغما" يك كار ويژه بود و هميشه خدا پشت كارهاي ويژه است.

سنگ چاپ با اشاره به موفقيت يان سريال گفت: اگر كار به دست فرد كاردان سپرده شود و به خوبي انجام خواهد شد.

وي در خصوص نقش الياس گفت:‌ براي بازي‌ در اين نقش خيلي‌ها كانديد بودند كه در آخر حامد كميلي انتخاب شد و بهترين نحو نقش خود را بازي كرد.

سنگ چاپ در خصوص علت بازي اش در اين فيلم گفت: چون اين نقش حد و مرز مشخصي نداشت كسي حاضر به بازي در آن نبود و من خودم بازي در اين نقش را به آقاي مقدم پيشنهاد كردم و با استقبال وي مواجه شدم.

اين بازيگر در خصوص ماندگاري اين سريال گفت: "اغما" از معدود كارهايي بود كه به دليل متن جذاب، بازي جذاب بازيگران و همينطور كارگرداني خوب در ذهن مردم ماندگار شد.

وي در خصوص سختي هاي كار‌هاي مناسبتي گفت: كار 2 ماه مانده به ماه رمضان كليد خورد و من خاطرم است كه عوامل براي فيلمبرداري قسمت آخر 72 ساعت نخوابيدند.

سنگ چاپ خاطرنشان كرد: كار"اغما" براي من بركات معنوي و مادي زيادي داشت زيرا كار مورد استقبال مردم و رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و اين بهترين دستمزد براي من بود./ي2
برچسب ها: سریال ، اغما ، سیروس مقدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار