حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فتنه 88 مولود به اصطلاح اصلاحات اصلاح‌طلبان/امکان ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرايان وجود ندارد

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان دچار توهم پنداري، گفتاري و شنيداري شده‌اند چرا که فتنه 88 مولود به اصطلاح اصلاحات آنها بود.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به ادعاهاي ضد و نقيض اصلاح‌طلبان مبني بر گرايش اكثريت جامعه به اصلاحات و اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان با ادعاهاي ضد و نقيض هر بار حرف و سخني به ميان آورده و جامعه را دچار تنش مي كنند و گرنه اصلاحات آنها جنبه قانوني ندارد.

وي ادامه داد: اصلاح‌طلبان دچار توهم پنداري، گفتاري و شنيداري شده اند چرا كه فتنه 88 و همگرايي با اپوزسيون خارج نشين مولود اصلاحات آنها بود.

عضو جامعه روحانيت مبارز در ادامه با بيان اينكه اصلاح‌طلبان همچون كلاف سردرگم به دنبال احياي جريان خود هستند، تصريح كرد: اصلاح طلبان در يك همگرايي با جنبش هاي برانداز نشان دادند كه نه تنها در چارچوب هاي انقلاب و نظام عمل مي كنند بلكه به انديشه هاي امام(ره)، آرمان هاي انقلاب و اهداف نظام و ولايت فقيه پشت پا زدند.

عضو جامعه روحانيت مبارز اذعان داشت: از اصلاحات چيزي نمانده كه اصلاح‌طلبان براي بازگشت به نظام تقلا مي كنند آنها بايد ابتدا تكليف خود را با فتنه 88 و همگرايي با جنبش سبز و جريان هاي برانداز معلوم كنند بعد براي احزاب و تشكل هاي سياسي ديگر خط و نشان بكشند .

*امكان ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرايان وجود ندارد

وي با بيان اينكه اجماع اصولگرايان با اصلاح‌طلبان براي رسيدن به وحدت به جهت ورود به انتخابات رياست جمهوري آتي غير ممكن است، اظهار داشت: اصلاحات به دليل سوابقي كه در تاريخ ايران و اذهان به ثبت رساند اعتماد مردم و نظام را نسبت به خود از دست دادند لذا اصولگرايان با توجه به شناختي كه از ماهيت اصلاح‌طلبان دارند هرگز حاضر به اجماع با آنها نخواهند شد.

حجت الاسلام ابراهيمي ادامه داد: اصلاح‌طلباني كه همسو با عوامل فتنه و اپوزسيون خارج نشين شده اند هرگز نمي توانند دلسوزانه به مردم و نظام خدمت كنند چرا كه آنها در دوران اصلاحات و پس از آن به سران معاند لبيك گفته اند.

*اصلاحات برادري خود را ثابت كند، نظام استقبال مي كند

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان شاخص و معيارها و تعريف درستي از اصلاحات خود براي ورود به عرصه هاي مختلف كشور ارائه دهند راه و خط خود را از سران فتنه و جريان هاي برانداز جدا و حسن نيت خود را ثابت كنند شايد نظام از آنها براي ورود به عرصه هاي سياسي استقبال كند.

انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار