یاسوج/

رمز سربلندی همدلی بین مسولان و مردم است

امام جمعه گچساران گفت: خواسته دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب ایجاد شكاف و تفرقه بین مسوولان اجرایی و ملت ایران است كه به لطف الهی دشمنان این آرزو را به گور می برند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'امین الله حجازی' در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: رمز سربلندی، پیشرفت همه جانبه و توسعه نظام، انقلاب، كشور و ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم های استكبار جهانی اتحاد و همدلی بین مسوولان اجرایی و مردم است.
وی بیان كرد: پیرو ولایت فقیه بودن مسوولان اجرایی و ملت ایران در دوران پربركت انقلاب اسلامی موجب به هم ریختن معادلات كشورهای غربی و تبدیل تحریم های اقتصادی آنان به فرصت بوده است.
حجازی اظهار داشت: تحریم های اخیر دشمنان بهترین فرصت برای خروج از وابستگی و اتكای جوانان و نخبگان ایران اسلامی به تولید ملی و ایجاد اشتغال با سرمایه ایرانی است.
وی عنوان كرد: می بایست در این شرایط مسوولان اجرایی و ملت ایران اقدام به تقویت كشور كرده و مسوولان نیز خود را خادم مردم بدانند و مشكلات آنان را صادقانه بررسی و مرتفع كنند.
حجازی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد همدلی و اتحاد بین مسوولان اجرایی كشور، ابراز داشت: بنا به فرموده معظم له كوچكترین اختلاف بین مسوولان به سود دشمنان و استكبار جهانی خواهد بود./س
برچسب ها: رمز ، سربلندی ، مسولان ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.