تا نیمه دوم مرداد:

نتایج مصاحبه دکتری 91 به سازمان سنجش می رسد

بر اساس برنامه زمانی مشخص شده مراحل مصاحبه آزمون دکتری 91 از 2 تیر آغاز شده و تا نیمه دوم مرداد نتایج آن به سازمان سنجش می رسد

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود:در آزمون دکتری 91 تعداد 178 هزار و 598 داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 70 هزار و 609 نفر زن و 107 هزار و 900 نفر مرد بودند که تعداد داوطلبان زن نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی گفت: این آزمون در 285 کد رشته و 9 گروه آموزشی در فروردین ماه برگزار شدو با توجه به ظرفیت پذیرش یکی از تصمیماتمان این بود که تا 3 برلبر ظرفیت را اعلام کنیم.

دکتر خدایی رییس سازمان سنجش در ادامه افزود: در آذزمون دکتری 91 تعداد 153 هزار نفر سر جلسه آزمون حضور داشتند که حدود 34 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و حدود 15 هزار و 973 نفر نیز برای مصاحبه بر اساس شرایطی که داشتند به مصاحبه دعوت شدند .
وی تصریح کرد: مراحل مصاحبه از دوم تیر ماه آغاز شده و تا نیمه دوم مرداد نتایج مصاحبه به ما می رسد. مجلس و وزارت علوم به عنوان 2 حوزه نظارتی روند برگزاری و انتخاب معرفی شدگان و کلیه مراحل را تایید کردند و اصل هم بر عدالت آموزشی است که در این آزمون به خوبی رعایت شده است./ع

برچسب ها: سنجش ، فروردین ، مصاحبه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.