رودهن/

هزار هكتار از اراضی ملی رودهن سند دار شد

رییس دادگستری شهرستان دماوند از سند دار شدن هزار هكتار از اراضی رودهن به همت شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان در سال 90 خبر داد.

 'مجتبی محمدی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یكی از مهمترین و موثرترین جلسات شورای دادگستری حفظ حقوق بیت المال است كه با حضور برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و متولی شهرستان برگزار می شود.

با اشاره به اینكه حفظ حقوق بیت المال از مهمترین وظایف مسؤولان حقوقی است، گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان دماوند از سال 89 آغاز به كار نموده است كه ماهانه بطور مرتب و مستمر جلساتی را برگزار می كند.

وی تصریح كرد: این شورا در سال گذشته موفق به تصویب مصوباتی مهم و تاثیر گذار شده است كه از جمله آنها رفع تصرف از اراضی ملی منطقه 'قلعه سنگی' می باشد.

محمدی با بیان اینكه منابع طبیعی یكی از ثروت های ملی كشور است، تصریح كرد: ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه 'چنار شرق' و تصرفات پلاك 'وسكاره' و اخذ سند هزار هكتار از اراضی منطقه رودهن با كمك اداره منابع طبیعی شهرستان از دیگر دستاوردهای شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان در سال 90 می باشد.

وی در خاتمه خواستار تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر نهادهای متولی عضو در این شورا شد و خاطرنشان كرد: حفظ و حراست از حقوق بیت المال موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم به دستگاه قضا می شود.


برچسب ها: رودهن ، اراضی ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.