واكنش عضو كميسيون فرهنگي مجلس به توليد پروژه "لاله"؛

خدمت رسانان به هاليوود مورد اعتماد نيستند

شخصي كه به هاليوود خدمت كرده مورد اعتماد نيست واغلب افراد متعهد به اين جريان معترض هستند.


دكتر لاله افتخاري عضو كميسيون فرهنگي مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌ي لاله گفت: اين پروژه به فردي واگذار شد كه اگر چه جز فيلم‌نامه نويسان يا كارگردان هاليوود نباشد ولي با آنها همكاري داشته است.
وي در ادامه بيان كرد: اظهار نظرهاي زيادي نسبت به اين امر صورت گرفته و غالباً  افراد معتمد نسبت به اين معترض بودند به نظرم كسي كه مي‌تواند به هاليوود خدمت رساني كند نمي‌تواند مورد اعتماد باشد.
نماينده مردم تهران افزود: معاون سينمايي وزارت ارشاد با دفاع از فعاليت‌ وي در خارج از كشور  در جلسه‌ي كميسيون فرهنگي عنوان كرد كه نيك نژاد در هاليوود در سمت كارگردان و فيلم نامه نويس نبود ما احساس مي‌كنيم كه اين توجيه مناسبي نيست.
افتخاري تصريح كرد: ما دختر جانبازي داريم كه با 17 سال سن در دنيا نمونه است و با چادر در آمريكا و اروپا در مسابقات علمي پيچيده و فشرده حاضر مي‌شود و تاكنون اختراعات بسياري داشته است چرا بايد دختري را به تصوير بكشيم كه در رالي مطرح شده است ما الگو‌هاي فراواني داريم به نظرم بايد نسبت به اين امر بازنگري صورت بگيرد.
وي در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط كميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: روز سه شنبه جلسه با وزير ارشاد و معاونين او برگزار شد و مسئولان سينمايي ارشاد به خاطر مخالفت كميسيون فرهنگي با پروژه لاله گلايه داشتند.
افتخاري در ادامه افزود: قرار شد وزارت ارشاد بررسي لازم را انجام دهد و در جلسه‌ي ديگري به بحث گذاشته شود.
وي در پايان خاطر نشان كرد:‌وزير ارشاد فردي متعهد است و اميدواريم به دغدغه‌‌هاي نمايندگان توجه كند مادوست نداريم تعامل ما به تقابل بكشد،‌اگر جايي ببينيم كه حاضر به تمكين نيستند به اجبار از ابزارهاي نظارتي استفاده كنيم و سوال از وزير مطرح خواهد شد./م
برچسب ها: لاله ، سینما ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.