آيت الله ممدوحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاحات شناسنامه قانوني ندارد/ تناقض گويي هاي خاتمي و اطرافيانش بوي توطئه مي‌دهد

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: اصلاح‌طلبان براي ورود به عرصه انتخابات تقلا نکنند چراکه شناسنامه آنها تأييديه قانوني ندارد و اصلاح‌طلبان طي 8 سال اداره کشور نشان دادند که صلاحيت رياست و مديريت بر عرصه هاي مختلف کشور را ندارند.

آيت الله حسن ممدوحي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به تناقض گويي هاي برخي چهره هاي اصلاح‌ طلب براي ورود به عرصه سياسي کشور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با اين تناقض‌گويي‌ها و اظهارات ضد و نقيض عليه نظام و تفرقه بين اصولگرايان راه به جايي نخواهند برد.

وي در ادامه با بيان اينکه هيچ يک از اصلاح‌طلبان دلسوز نظام و حامي ولايت‌فقيه نيستند، تصريح کرد: اصلاح طلبان در دولت اصلاحات مشي مشخصي نداشتند، فتنه 88 هم که عدم صلاحيت آنها را براي ادامه فعايت هاي سياسي کشور به خوبي ثابت کرد و آنها نه تنها حامي نظام و ولايت فقيه نيستند بلکه با فرافکني و تفرقه مي کوشند تا افکار عمومي را از مسير نظام و ولايت فقيه منحرف کنند.

آيت الله ممدوحي متذکر شد: اصلاح‌طلبان براي ورود به عرصه انتخابات تقلا نکنند چرا كه جريان آنها تأييديه قانوني ندارد.

عضو جامعه مدرسين با اشاره به ادعاي خاتمي مبني بر عدم حضورش در انتخابات شوراها و رياست جمهوري اذعان داشت: خاتمي در مجلس نهم حرف هاي ضد و نقيض مبني بر عدم شرکت در انتخابات عنوان مي‌کرد اما آمد و رأي داد، تناقض گويي هاي خاتمي و اطرافيانش بوي توطئه مي‌دهد.

آيت الله ممدوحي گفت: جريان اصلاحات مثل کلاف سردرگم است جرياني که قادر به تصميم گيري در مسائل مختلف کشور نيست نبايد توقع حکومت بر مردم و اداره کشور را داشته باشد اصلاح‌طلبان طي هشت سال اداره دولت نشان دادند که صلاحيت رياست و مديريت بر عرصه هاي مختلف کشور را ندارند.

عضو جامعه مدرسين با بيان اينکه نبايد اظهارات متناقض اصلاح‌طلبان را رسانه اي کرد، اظهار داشت: اظهارات اصلاح‌طلبان قابل پيگيري رسانه اي نيست چراکه آنها به دنبال مطرح شدن هستند و تفکرات و مشي آنها نسبت به نظام همان است که منجر به فتنه 88 شد.

وي ادامه داد: تصميم گيري هاي اصلاح‌طلبان درهيچ برهه اي از زمان معقول نبوده و قابل طرح و پيگيري نيست.

عضو جامعه مدرسين خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان منجلاب گرفتار شده اند و جريان اصلاحات مرده است و آنها توانايي بازگشت مجدد به عرصه هاي سياسي کشور را ندارند و تقلاي آنها براي نفوذ به نظام اتلاف وقت است.
انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: ممدوحی ، اصلاحات ، قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار