الهيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقش كلينتون در قتل‌ عام مسلمانان ميانمار غير قابل انكار است

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا در تحريك و تشويق بوداييان افراطي براي قتل عام مسلمانان در ميانمار نقشي مشخص و غير قابل انكار دارد.

زهره الهيان عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واكنش به كشتار فجيع مسلمانان در ميانمار اظهار داشت: آمريكا و رژيم صهيونيستي از گرايش گسترده مسلمانان به دين اسلام ترس دارند چرا که حضور اسلام و مسلمانان مانع از زياده‌خواهي و دنياطلبي آنان مي‌شود.
 
وي ادامه داد: هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا  در ديدار خود از ميانمار در تحريك و تشويق بوداييان افراطي براي قتل عام مسلمانان در ميانمار، نقشي مشخص و غير قابل انكار داشته است.
 
الهيان تصريح كرد: تخريب مساجد و كشتار مسلمانان در ميانمار از برنامه‌هاي كلينتون در سفرش به ميانمار بود.
 
عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: سكوت جوامع بين‌المللي  مدعي حقوق بشر غرب در برابر قتل عام مسلمانان بي‌گناه در ميانمار قابل تامل است و نشان از برخورد دوگانه آنان با حقوق بشر دارد و اين موضوعي نيست كه در افكار عمومي بي تاثير باشد.
 
وي در ادامه با بيان اينكه دست‌هاي آلوده انگليس و صهيونيست‌ها براي مردم جهان كاملا آشكار است، اظهار داشت: جنايات تروريست‌ها به ويژه انگليس و آمريكا و صهيونيست‌ها سال‌هاست كه براي جهانيان، محرز است و مردم به خوبي مي‌دانند كه اين جنايتكاران با ادعاهاي دروغين، شعار حمايت از حقوق بشر را سر مي‌دهند.
 
 
سکوت عامدانه مدعيان حقوق بشر در قبال قتل عام مسلمانان ميانمار
 
الهيان  ادامه داد:سكوت داعيه‌داران حقوق بشر در قبال كشتار مسلمانان ميانمار تعمدي است چرا كه آنها تلاش مي‌كنند با رسانه‌اي نكردن جنايت‌هاي صورت گرفته در ميانمار، افكار عمومي را حساس نكنند اما مسلمانان جهان در برابر فريبکاري‌هاي آنها هوشيار هستند.
 
عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: سكوت جامعه بين‌المللي در قبال کشتار مسلمانان ميانمار، جنايت بزرگي است و سازمان ملل نشان داد كه فقط در راستاي تامين منافع آمريكا و غرب حركت مي‌كند و حقوق بشر براي آنها مفهومي ندارد.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار