خوزستان/

نخستين شبكه ويدئوكنفرانس قوه قضاييه در خوزستان افتتاح شد

نخستين شبکه ویدئو کنفرانس قوه قضاییه با حضور مسئولان قضایی، انتظامی و اجرایی استان خوزستان و همچنين روسای ادارات تابعه دستگاه قضایی در اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، با راه‌اندازی این شبکه، امکان ارتباط تصویری و صوتی همزمان میان حوزه‌های قضایی استان خوزستان، قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه این قوه فراهم شده است.
در نخستين ارتباط که همزمان در شورای ساماندهی امور زندانیان برقرار شد، دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گزارشی از عملکرد آن دادسرا ارائه کرد و ضمن ارتباط با یکی از زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان در زندان کارون اهواز، پرونده وي مورد بررسی قرار گرفت.
 محمدباقر الفت، رییس‌کل دادگستری خوزستان در حاشیه افتتاح اين شبكه، اظهار كرد: با توجه به وسعت استان خوزستان و جلسات متعددي که با حضور مسئولان قضايي استان برگزار مي‌شود، سالانه هزینه‌ها مالي زیادی به این دادگستری تحمیل می‌شود و با راه‌اندازی این سیستم، در هزینه‌های مذکور صرفه‌جویی می‌شود و از خطرات احتمالی که همکاران را در مسیرهای تردد تهدید می‌کند، کاسته خواهد شد.
وي هزینه راه‌اندازی این سیستم را 700 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: هم‌اکنون امکان ارتباط صوتی و تصویری میان حوزه‌های قضایی استان، قوه قضاييه و ادارات تابعه اين دستگاه در استان برقرار شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.