جلال سميعي:

آنتن راديو جوان ظرفيت بيشتري براي خلاقيت در اختيار دارد

نن از كساني هستم كه راديو جوان را به طور قلبي دوست دارم چراكه اولين حضورم در رسانه با كار در اين راديو آغاز شده استو من حدود 3 سال در اين راديو كار كرده ام.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلال سميعي نويسنده و طنز پرداز كه درباره جشنواره جوانه اظهار نظر مي كرد گفت: من از كساني هستم كه راديو جوان را به طور قلبي دوست دارم چراكه اولين حضورم در رسانه با كار در اينراديو آغاز شده استو من حدود 3 سال در اين راديو كار كرده ام.

وي ادامه داد: آنتن راديو جوان نسبت به ساير شبكه هاي راديويي ظرفيت بيشتري براي خلاقيت در اختيار داردچرا كه ذات اين شبكه براي جوانان است و جشنواره هايي كه فرم و محتواي تازهاي در حوزه برنامه سازي را ارائه مي كنند مجال بروز بيشتري در اين راديو دارند. با توجه به تعريف سازماني كه براي راديو جوان وجود دارد اين شبكه مي تواند انعطاف بيشتري در فرم و محتواي برنامه ها داشته باشد.

سميعي افزود: ايده ها و استعدادهايي كه در جشنواره جوانه پيدا مي شود مي تواند راديو جوان رامتحول كند.

وي خاطر نشان كرد: به نظر من آنچه كه پس از برگزاري اين جشنواره مهم است اين است كه با برنده ها در ارتباط باشند و بعد از جشنواره آنها را رها نكنند اين بسيار خوب است كه ايده هاي نو مي توانند بعد از جشنواره هم با راديويي مورد علاقه شان در ارتباط باشند.

سميعي گفت: مديوم صدا مديومي سهل و ممتنع است به نظر مي آيد كه كار كردن در راديو راحت باشد اما وقتي وارد كار مي شوي ميبيني كار بسيار سختي در پيش رو داري . در راديو به راحتي مي توان با خيال مخاطب بازي كرد به گونه اي كه اگر در كار خلاقيت وجود داشته باشدمي تواني با چند افكت و كلمه خوب مخاطب را به دنياي ديگري ببري و اين كار در رسانههاي مكتوب يا حتي تلويزيون بسيار كار سختي است.

وي اذعان كرد: در راديو مي تواني نفس بهنفس با مخاطب در ارتباط باشي و روي قوه خيال انگيزي او كار كني در صورتي كه در هيچ رسانه ديگري اين توانايي وجود ندارد.

وي تصريح كرد: الگوي مصرف رسانه اي مردم دائما در حال تغيير است و اين، كار را براي رسانه هاي مختلف دشوار تر مي كند .

وي به تازه كارها و افرادي كه علاقه دارند در جشنواره جوانه شركت كنند هم گفت: به نظر من افرادي كه به تازگي مي خواهند كار خود را شروع كنند كاري را بسازند كه تاكنون از راديوجوان شنيده نشده است و برنامه اي را بسازند كه تاكنون كسي آن را نساخته است اگر قرار باشد پا جا پاي قبلي ها بگذارند كه تكرار گذشته هاست و خلاقيتي در كار وجود ندارد. مين هاي حوزه هاي جديد فرم و محتوا را خنثي كنند و راه تازه اي را در برنامه سازي باز كنند./ي2

برچسب ها: سمیعی ، طنزپرداز ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار