حجت‌الاسلام صديقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شهادت شهداي هسته‌اي باعث عمق‌بخشي به ‌حرکت علمي كشور است

امام جمعه موقت تهران گفت: غربي‌ها فکر مي‌کنند مي‌توانند با ترور دانشمندان هسته‌اي کشورمان روند پيشرفت‌هاي هسته‌اي ايران را متوقف کنند اما همانگونه که امام(ره) فرمودند: «بکشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي شود»؛ شهادت اين عزيزان مايه بصيرت بسياري است و باعث عمق‌بخشي به ‌حرکت علمي ما مي‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين کاظم صديقي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تاريخ پر است از قتل و غارت انسان‌ها توسط مستکبران ديو صفت اظهار داشت: مستکبران فکر مي‌کنند که با قتل و غارت به جايي مي‌رسند اما انجام چنين اقداماتي ماهيت سخيف کارشان را مي‌رساند.

وي آمريکا را شيطان بزرگي دانست که در رأس زورگويان و اشرار عالم قرار دارد و خاطرنشان كرد: غربي‌ها فکر مي‌کنند مي‌توانند با ترور دانشمندان هسته‌اي کشورمان روند پيشرفت‌ هسته‌اي ايران را متوقف کنند اما همانگونه که امام(ره) فرمودند: «بکشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي‌شود»؛ شهادت اين عزيزان مايه بصيرت بسياري است و باعث عمق‌بخشي به  حرکت علمي ما مي‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه نوع فعاليت شهداي دانشمند هسته‌اي کشور از نوع فعاليت در جبهه‌هاست و اين شهيدان خط‌شکن بودند، تصريح كرد: شهداي هسته‌اي کشورمان،‌ حرکت هسته‌اي رو به جلوي جمهوري اسلامي ايران را بيمه کردند.

صديقي يادآور شد: مستکبران با انجام چنين ترورهايي، کار خودشان را سخت‌تر کرده‌اند چرا که همانطور که ملاحظه شد، بسياري از دانشجويان علمي ما تقاضاي تغيير رشته و ورود به رشته‌هاي هسته‌اي را داشتند.

وي در خاتمه گفت: اين حرکت علمي دانشجويان نشانه اين است که چه عزم بزرگي در نسل جوان علمي کشور براي مقابله با شيطان بزرگ و حاميان آنها در منطقه بوجود آمده است.
انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: صدیقی ، ترور ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار