بازخواني سريال مناسبتي "اغما" در گفتگو با عبدالرضا اكبري:

اعتمادم به كارگردان دليل پذيرش اين نقش بود

اعتمادي كه به آقاي مقدم داشتم و فيلم نامه خوب دليل پذيرش من براي اين نقش بود.

عبدالرضا اكبري بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص دليل پذيرش نقش در سريال اغما گفت: زماني كه بازي در مجموعه تلويزيوني اغما را پذيرفتم هنوز فيلم نامه آماده نبود و فقط به دليل اعتماد و همكاري قبلي ام با ‌آقاي مقدم و داستان خوب فيلم اين نقش را پذيرفتم.

وي افزود: داستان اغما در طول فيلمبرداري نگارش مي شد و متن ورق به ورق به دست بازيگر مي‌رسيد كه باعث ايجاد استرس در بازيگران مي شد.

اكبري در خصوص نقش خود در اين سريال ماندگار گفت: نقش مردي متمول را داشتم كه دخترش رز (عزاله جزايري) در دام شيطان گرفتار شده است.

اين بازيگر در خصوص بازخوردهاي اين سريال در جامعه گفت: استقبال از همان روزهاي اول پخش سريال خوب بود و سريال به دليل داستان جذابش ديده شد.

وي در همين رابطه افزود: بازي در سريال اغما براي بازيگران مثل زندگي واقعي بود چون ماه هم از آخر داستان خبر نداشتيم.

وي در خصوص ماهيت سريالهاي رمضاني گفت: سالهاي پيش سريالها معنوي تر بود ولي در حال حاضر سريالهاي شادي داريم كه البته باعث آزادي مخاطب در انتخاب مي شود.

اكبري در بيان خاطرات خود در سريال اغما خاطرنشان كرد: در سكانسي قرار بود من براي جوابگويي از بيرون رفتن رز يك سيلي به او بزنم و غزاله جزايري بازيگر اين نقش اصرار داشت كه كشيده را واقعي بزنيم و من زير بار نمي‌رفتم، ولي آنقدر سماجت كرد كه من هم قبول كردم و خاطرم است آنقدر اين كشيده محكم بود كه همان لحظه اشك در چشمان غزاله جمع شد و به نظر من اين سكانس بسيار طبيعي و زيبا بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.