شبکه تلويزيوني سوريه :

كلينتون از حادثه تروريستي دمشق اطلاع داشت

انفجار تروريستي ديروز در سوريه چند روز پس از آن رخ داد که وزير امور خارجه امريکا از وقوع يک حادثه تکان دهنده که منطقه را به لرزه در خواهد آورد سخن گفته بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛  ائتلاف استعمارگر غربي حامي تروريسم و حاميان عرب خليج فارس و طرفداران خط مشي اردوغان (نخست وزير ترکيه) در سوريه ، همه قدرت و توان و رسانه هاي خود را به کار گرفته اند تا با ريختن خون سوريهايي که بر پيروزي و نابود کردن توهم طرح خاورميانه بزرگ پافشاري مي کنند به سوريه ضربه بزنند.

گزارشگر تلويزيون سوريه با اشاره به سفر هيلاري کلينتون وزير امور خارجه امريکا به فلسطين اشغالي گفت: کلينتون پيش از اظهاراتش در اسرائيل  درباره ديدگاه واحد امريکا و رژيم صهيونيستي در خصوص سوريه از يک حادثه تکان دهنده که منطقه را به لرزه در خواهد آورد سخن گفته بود.

حوادثي رخ داد که مقدمه جنايت ديروز بود. انفجار در مقر امنيت ملي در دمشق، نشست دوره اي وزيران و ژنرالهاي سوري را هدف قرار داد که آنها در اين نشست درباره اوضاع سوريه بحث و تبادل نظر مي کردند.

شهادت مقامات سوري از جمله وزير دفاع يادآور شهادت يک وزير سابق است که حدود نيم قرن پيش با توطئه بزرگ و با همان دشمنان مقابله کرده بود.

گزارشگر سوريه با اشاره به مبارزات عبد الله داود راجحه وزير دفاع  و حسن ترکماني و ژنرال آصف شوکت گفت به نظر مي رسد که بين تروريستهاي قاتل و حاميانشان در سازمانهاي اطلاعاتي غربي و  اسرائيلي و عربي در سطح بالايي هماهنگي وجود دارد.
گزارشگر با اشاره به شبکه الجزيره افزود پس از اظهارات اخير مقامات غربي و جنايت ديروز، يک انفجار رسانه اي و سياسي و تبليغاتي به راه افتاده است که براي چنين جنايت بزدلانه اي و ريختن خون سوريها زمينه سازي کرده‌اند و بيش از شانزده ماه است که تبليغات مي کنند. آنها از اين جنايت استفاده مي کنند تا با دروغهايي که پخش مي کنند هرج و مرج ايجاد کنند.

غربيها براي دست آوردي که گمان مي کنند در سوريه کسب کرده اند هلهله و شادي مي کنند.
لئون پانتا وزير دفاع امريکا در اظهاراتي که بيانگر ديدگاه استعماري غرب و طرح آن در قبال سوريه و آينده آن است از اين ترور تمجيد مي کند و به تروريستهاي قاتل مشروعيت انقلابي مي دهد. اين در حالي است که امريکا و باندهايش در سازمان پيمان آتلانتيک شمال(ناتو) همه فرصتها را براي راهکار سياسي نابود کرده اند .

اما اگرچه هدف اين اقدام تروريستي و ذهنيت امنيتي غربيها و فعاليتهاي تبليغاتي شديد شبکه هاي فتنه گر تلويزيوني افزايش روحيه تروريستها است اما ارتش سوريه که در راه وطن شهيد  داده است پيروزي را محقق خواهد کرد و کساني که طرح خاورميانه جديد را در لبنان و عراق شکست داده اند بار ديگر در سوريه نيز آن را شکست خواهند داد.
برچسب ها: کلینتون ، سوریه ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار