لاريجاني در ديدار با آيت‌الله مومن:

کاهش مشکلات کشور به میزان تلاش مسئولین بستگی دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با ارزيابي مثبت از تلاش نمايندگان مجلس نهم در جهت احقاق حقوق مردم، كاهش مشكلات موجود جامعه را منوط به تلاش هر چه بيشتر مسئولين دانست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي در دیدار با آیت‌الله مومن عضو فقهاي شوراي نگهبان و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مجلس نهم به دنبال حل مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها است، گفت: وزرای دولت در ماه‌های اخیر به صحن علنی مجلس آمدند، در این دیدار نمایندگان توانستند اطلاعات خود را درباره مسائل روز کشور ارتقا دهند.

وي در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس در دوره نهم از تمام جهات وضعیت خوبی دارد، افزود: خوشبختانه نمایندگان این دوره از نظر وضعیت علمی، تخصصی، تدین، تجربه در شرایط خوب و قابل قبولی قرار دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای بخش کشاورزی ادامه داد: مجلس به طور حتم حساسیت زیادی درباره این موضوع دارد از این رو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی طرحی را در دست تدوین دارد که به بخش کشاورزی کمک می‌کند.

لاريجاني همچنين با وجود این که حجم زیادی از جوانان در این دو حوزه مشغول هستند و از طرفی دیگر این افراد درآمد کمی کسب می‌کنند ضروری است که مسئولان حمایت خود را از این گروه افزایش دهند، افزود: اگر این موضوع تحقق یابد قطعا جهشی در اقتصاد کشور ایجاد می‌شود.

در ادامه اين ديدار آیت‌الله مومن عضو فقهاي شوراي نگهبان با بیان اینکه کشور ایران منشا صدور انقلاب به تمام جهان بوده است، گفت: کشورهای استکباری برای متوقف کردن ملت ایران از اقدامات خرابکارانه دست برنمی‌دارند.

وي در ادامه با اشاره به افزایش تحریم‌های کشورهای استکباری علیه ملت ایران، افزود: به طور حتم مقام معظم رهبری انسان متفکر و وارسته‌ای است از این رو ایشان تمام مسائل را مدنظر قرار می‌دهند.

مومن با تاکید بر این که قم مرکز و منشا صدور اسلام است، تصریح کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی کمبودهای قم را نسبت به امور فرهنگی جبران کنند.

"انتهاي پيام"/س2

برچسب ها: مشکلات ، لاریجانی ، مومنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار