اسفناني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لايحه اصلاح قانون مجازات اسلامي در كميسيون قضايي مجلس بررسي مي‌شود

سخنگوي کميسيون قضايي مجلس گفت: شوراي نگهبان ايراداتي را به لايحه اصلاح و بازنگري در قانون مجازات اسلامي وارد دانسته كه در كميسيون قضايي مجلس پيگيري مي‌‌شود.

محمد علي اسفناني در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه لايحه اصلاح و بازنگري در قانون مجازات اسلامي در کميسيون قضايي مجلس بررسي و به شوراي نگهبان ارسال شده است اظهار داشت: شوراي نگهبان در بررسي اين لايحه به 400 ماده ايراد گرفته که برخي از آنها جزو لايحه اعاده شده از سوي شوراي نگهبان بوده که کميسيون قضايي رسيدگي مجدد آن در دستور كار دارد.

سخنگوي كميسيون قضايي مجلس با اشاره به تصويب لايحه اصلاح و بازنگري در قانون مجازات اسلامي ادامه داد: کميسيون قضايي بايد اصلاحات مورد نظر شوراي نگهبان را بررسي كند تا اصلاحات مورد نظر اعمال و  لايحه در مجلس نهم به تصويب برسد.

اسفناني در تحليل ايرادات مطرح شده از سوي شوراي نگهبان افزود: با توجه به اينکه به 400 ماده از لايحه قانون مجازات اسلامي ايراد گرفته شده کميسيون وارد بررسي ويژه مي شود  تا اصلاحات مورد نظر شوراي نگهبان عملياتي و قانون به همه مراجع قضايي ارجاع شود.

سخنگوي كميسيون قضايي مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر اصلاحات از شوراي نگهبان به کميسيون ارجاع نشده و در صورت ارجاع، کميسيون قضايي با بررسي هاي لازم قطعا نتيجه را در رسانه ها اعلام خواهد كرد.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: لایحه ، اسفنانی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار