غیبت مربی داخلی تیم ملی شنا؛

المپیکی کشورمان با یک مربی خارجی نمرین می کند!

در حال حاضر به دلیل غیبت دو هفته ای حضرتی، شناگر المپیکی کشورمان تمرینات خود را زیر نظر یورگ آلمانی پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سال گذشته بود که با برگزاری مسابقات شنای قهرمانی جهان در شانگهای چین سه شناگر کشورمان راهی این رقابتها شدند.

پس از اینکه شناگری از کشورمان موفق به کسب مجوز المپیک نشدند امتیازات آنها از سوی فدراسیون در رقابتهای شانگهای چین بررسی شد.

با توجه به اینکه در حاشیه برگزاری این مسابقات بیداریان پونیت بهتری به دست آورد قرار شد تا وی از طریق وایلد کارت در رقابتهای المپیک حضور پیدا کند.

پس از تغییر ساختار در راس فدراسیون تمرینات تیم ملی با حضور خشایار حضرتی از سر گرفته شد و تا پس از افت دو ساله شناگران آنها تمرینات آمادگی خود را بار یگر از سر گرفتند تا آنها مسابقات مالزی و ترکیه حضور پیدا کنند.

در حال حاضر تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران پیگیری می شود و بیداریان نیز خود را برای حضور در رقابتهای المپیک لندن آماده می کند.

پیش از این بیداریان تمرینات آمادگی خود را زیر نظر خشایار حضرتی پیگیری می  کرد.

طبق شنیده ها مدتی است که خشایار حضرتی در تمرینات تیم ملی حضور ندارد و بیداریان با یورگ آلمانی تمرینات آمادگی خود را پیگیری می کند. با توجه به اینکه از ابتدا بیداریان تمرینات آمادگی خود را زیر نظر حضرتی پیگیری می کرد ادامه تمرینات وی با یورگ آلمانی در آستانه رقابتهای المپیک چندان منطقی به نظر نمی رسد و با توجه به شرایط پیش آمده بیداریان باید تا زمان اعزام تمرینات خود را با این مربی پیگیری کند.

با توجه به اینکه بیداریان تنها نماینده شنای کشورمان در رقابتهای المپیک لندن است به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود که وی در بهترین شرایط تمرینات آمادگی خود را پشت سر بگذارد.
با توجه به اینکه وی از ابتدا بازی داخلی خود تمرین می کرده و این دو با شرایط فیزیکی و روحی آشنا هستند و در حال حاضر تغییر مربی به سود این ورزشکار نخواهد بود.

در حال حاضر تمام ورزشکاران اعزامی به رقابتهای المپیک لندن نیاز به آرامش روحی دارند و بیداریان نیز از جمله این ورزشکاران است با توجه به اینکه قرار است وی از طریق وایلد کارت راهی المپیک شود طبق قوانین وی بدون مربی به مصاف حریفان خود برود با این وجود قبل از اعزام باید شرایط خاصی برای المپیکی ها فراهم شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار