مدير عامل تيم استقلال از ابتداي فصل نقل وانتقالات خواستار بازگشت فرهاد مجيدي شد اما مخالفت امير قلعه نوعي وي را با مشكل روبرو كرد تا اصرار مديريت باشگاه با تاكتيك خاصي از سوي وي همراه شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مديرعامل استقلال به تماس و ارتباط خود با فرهاد مجيدي ادامه داد و هيچ زماني از منتقي شدن بازگشت وي حرفي به ميان نياورد تا زماني كه قلعه نوعي به بازگشت جباري اصرار ورزيد مدير عامل تيم اعلام كرد مخالفتي با حضور جباري در تيم ندارد اما مذاكره اي با وي انجام نمي دهد و قلعه نوعي و دوستانش بايد شرايط را ادامه دهند زيرا وي خواستار جباري نيست و اگر قلعه نوعي تمايل دارد بايد عواقبش را بپذيرد و با اين بازيكن مذاكره و قرارداد امضا كند اتفاقي كه سرانجام رخ داد و مديرعامل استقلال از حضور جباري براي بازگشت فرهاد مجيدي بهره برد.

وي اعلام كرده است با حضور جباري در تيم و جلب نظر امير قلعه نوعي سرمربي تيم قصد دارد شرايط را براي بازگشت فرهاد مجيدي فراهم كند.

اين در حالي است كه همراهي مدير عامل تيم با امير قلعه نوعي بايد با بازگشت فرهاد مجيدي به نوعي جبران شود تا كاپيتان يك فصل ديگري را در جمع آبي ها سپري كند.

اين در حالي است كه سرمربي استقلال صراحتا اعلام كرده است به بازيكن تحميلي نياز ندارد اما اصرار مدير عامل استقلال همچنان ادامه دارد و حتي صحبتهايي نيز با مجيدي انجام شده است.

شايان ذكر است، فرهاد مجيدي نيز تمايل زيادي براي همكاري با اميرقلعه نوعي ندارد و اين در حالي است كه علي فتح الله زاده به وي اعلام كرده مشكلات را حل كند تا اين همكاري صورت بپذيرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار