مشهد/

تیم ملی وزنه برداری ایران آماده حضور قدرتمندانه در مسابقات المپیک لندن است

مربی خراسانی تیم ملی وزنه برداری گفت: این تیم در بهترین شرایط روحی و جسمی برای حضور هرچه قدرتمندتر در مسابقات المپیک 2012 لندن قرار دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جواد خوشدل با بیان این مطلب افزود: تمرینات تیم ملی وزنه برداری از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و هم اکنون با انجام دو جلسه تمرینی 5 ساعته در هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه وزنه برداران به آمادگی 100 درصدی برای حضور در بازی های المپیک لندن رسیده اند، اظهار داشت: اگرچه رقابت در مسابقات المپیک سنگین و حساس است اما امیدواریم هر 6 وزنه بردار عضو تیم ملی با کسب مدال از این رقابت ها به ایران بازگردند.

خوشدل تصریح کرد: در میدان مسابقات هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی با توجه به شرایط فعلی تیم ملی وزنه برداری ایران، می توان به تصاحب سکوی نخست مسابقات وزنه برداری المپیک لندن توسط ورزشکاران کشورمان امیدوار بود.

مربی خراسانی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به عملکرد خوب تمامی ورزشکاران در مسابقات و تمرینات مختلف تیم ملی، گفت: بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی سه عضو تیم ملی وزنه برداری هستند که دارای مدال طلای مسابقات جهانی و آسیایی می باشند و انتظار می رود در مسابقات المپیک پیش رو نیز بار دیگر افتخار آفرینی کنند.

وی در ادامه، تیم ملی وزنه برداری ایران را جزء 3 تیم برتر جهان دانست و افزود: کشورهای چین و روسیه از رقبای اصلی وزنه برداران کشورمان محسوب می شوند.

خوشدل با اشاره به عدم حضور خود در مسابقات المپیک 2012 لندن، اظهار داشت: در بازی های المپیک امسال جورج زالای دیگر دستیار کوروش باقری در کنار تیم ملی وزنه برداری حضور خواهد داشت و من در مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان که اواخر شهریورماه در کشور اسلواکی برگزار خواهد شد، همراه تیم ملی وزنه برداری ایران خواهم بود.

مربی خراسانی تیم ملی وزنه برداری در پایان ابراز امیدواری کرد: با تمرینات خوب انجام شده وزنه برداران ایران در مسابقات المپیک لندن حداقل  4مدال را برای کشورمان به ارمغان آورند. /س

برچسب ها: وزنه ، برداری ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.