سمنان/

28 میلیارد ریال به تقاطع غیرهم‏سطح سرخه اختصاص یافت

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 28 میلیارد ریال اعتبار به احداث تقاطع غیرهم‏سطح سرخه خبر داد و گفت: این طرح باید تا پایان امسال به بهره‏برداری برسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی نیکزاد در بازدید از مسیر تهران‌ ـ سمنان در محدوده روبه‏روی زائرسرای سرخه که با همراهی معاونان وزیر، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، فرمانده پاسگاه پلیس راه سرخه، اعضای شورای اسلامی سرخه و شمار زیادی از مدیران اجرایی صورت گرفت، اظهار داشت: اجرای تقاطع غیر‏هم‏سطح در این منطقه کار خوبی است که با تامین اعتبار لازم، باید تا انتهای سال جاری عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

وی تصریح کرد: 28 میلیارد ریال اعتبار به احداث تقاطع غیرهم‏سطح سرخه اختصاص می‏یابد و برای اجرای این طرح، باید هر چه سریع‏تر پیمانکار مربوطه مشخص و به‏کارگیری شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بر لزوم تهیه نقشه‏های مورد نیاز برای اجرای این طرح و انجام مطالعات کارشناسی در این زمینه تاکید کرد.

نیکزاد در بازدید از محل اجرای تقاطع غیرهم‏سطح سرخه، به بررسی نقشه‏های تهیه شده برای احداث این پروژه پرداخت.

وی همچنین سخنان نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی که خود عضو کمیسیون عمران مجلس است و کارشناسان اجرای این طرح را شنید و توضیحاتی درباره نحوه اجرای این پروژه ارائه کرد.

وزیر راه و شهرسازی خواستار اجرای دقیق تقاطع غیرهم‏سطح سرخه شد تا مردم بتوانند به خوبی از مواهب انجام این پروژه بهره‏مند شوند.

نیکزاد در حاشیه بازدید از این محل، به سخنان یکی از شهروندان سرخه‏ای که مشکلی را درباره ادعای یکی از معارضان طرح مسکن مهر خودسازش بیان می‏کرد، گوش فرا داد.

وزیر راه و شهرسازی با فراخواندن رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان و همچنین مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان، به آنها دستور داد تا مشکلات پرداخت تسهیلات به این سازنده واحدهای مسکونی مهر را برطرف کنند./ج1

برچسب ها: سان ، معاون ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.