نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعتراف رئيس MI6 به دخالت در امور هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران گفت: ما از تمامي ظرفيت هاي خود براي دفاع از حقوق خود استفاده خواهيم کرد و شکايت خود از آمريکا و رژيم صهيونيستي و انگليس را بين المللي مي‌کنيم.

منصور حقيقت پور نماينده سرعين، نمين و اردبيل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعتراف رئيس MI6  به دخالت در امور هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران و به تعويق انداختن پيشرفت هاي ايران در اين عرصه گفت: ايجاد اختلال در فضاي سايبري  و دخالت در امور هسته‌اي جمهوري اسلامي تنها قسمتي از خيانت‌هاي غرب است.
وي در ادامه افزود: جرائم غرب عليه ايران بالاتر از حملات سايبري است و ما درمقطع کنوني درگير يک جنگ تمام عيار در حوزه هاي سياسي، علمي، فرهنگي و غيره  هستيم و جوانان ما هم با تمام قوا در حال دفاع هستند.
نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس با اشاره به بررسي کارشکني‌هاي غرب در پيشرفت هسته‌اي جمهوري اسلامي در کميسيون خاطرنشان کرد: ما ضمن بررسي اين موضوع در جلسات کميسيون از تمامي ظرفيت هاي خود براي مقابله با اين کارشکني‌ها و دفاع از حقوق خود استفاده خواهيم کرد .
وي ادامه داد: ما مجامع بين المللي را بي‌خاصيت مي‌دانيم و به آن اميدواري نداريم اما براي اثبات مظلوميت خود از اين ابزار هم استفاده کرده و شکايت خود از آمريکا ، اسرائيل و انگليس را بين المللي مي‌کنيم./ب2

برچسب ها: حملات ، سایبری ، غرب ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار